coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شیائومی میکس فولد 4 (Xiaomi MIX FOLD 4) در انحصار بازار چین باقی می‌ماند

ظاهرا شرکت شیائومی قصد دارد که گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 4 را تنها در بازار چین عرضه کند. یعنی بازارهای خارج از چین این دستگاه را دریافت نخواهند کرد.

در گذشته، برخی ادعا کرده‌اند که گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 4 به صورت جهانی عرضه خواهد شد. با این حال، یافته‌های جدیدی کشف که نادرست بودن این ادعا را ثابت می‌کند. این یعنی شیائومی MIX FOLD 4 به طور انحصاری تنها در بازار چین فروخته خواهد شد. به عبارت دیگر، در هیچ یک از بازارهای خارج از چین این گوشی هوشمند تاشو موجود نخواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شیائومی میکس فولد 4 به عرضه جهانی می‌رسد؟

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون فاش شده، گوشی Xiaomi MIX FOLD 4 از بهبودهای قابل توجهی در مقایسه با نسل قبلی یعنی شیائومی MIX FOLD 3 برخوردار خواهد بود. همین مسئله باعث شده که بسیاری از کاربران بی‌صبرانه منتظر عرضه تاشو جدید شیائومی باشند. با این حال، متاسفانه این دستگاه با نام رمز goku و شماره مدل داخلی N18 فقط در چین فروخته خواهد شد.

شیائومی میکس فولد 4

به طور کلی Xiaomi MIX FOLD 4 تا به امروز با دو شماره مدل 24072PX77C و 24076PX3BC در پلتفرم‌های مختلف ظاهر شده است. شماره مدل اول متعلق به نسخه ماهواره‌ای این دستگاه و شماره مدل دیگر متعلق به نسخه ساده و معمولی آن است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، در پایان هر دو شماره مدل حرف C وجود دارد که به منزله کلمه China است. این یعنی هم نسخه ماهواره‌ای و هم نسخه معمولی منحصر به بازار چین خواهند بود.

در حقیقت، این شیائومی میکس فلیپ است که در بازارهای جهانی عرضه می‌شود نه شیائومی میکس فولد 4. شیائومی قصد دارد که اولین تاشوی افقی خود را با نام Xiaomi MIX Flip (اسم رمز ruyi و شماره داخلی N8) در بسیاری از کشورها از جمله ترکیه در دسترس کاربران قرار دهد.

گفته می‌شود که شیائومی میکس FOLD 4 یک گوشی تاشو قدرتمند با عملکرد و دوربین چشمگیر خواهد بود. این دستگاه از تنظیمات دوربین چهارگانه پشتی و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام برخوردار خواهد بود و در کنار شیائومی میکس فلیپ به بازار عرضه خواهد شد.

اگر به یاد داشته باشید، در ابتدا قرار بود که شیائومی میکس فلیپ با نام رمز argo در سال 2021 میلادی به بازار عرضه شود. اما شیائومی به دلایلی از این اقدام صرف نظر کرد و ترجیح داد که وقت بیشتری روی توسعه این گوشی بگذارد. در هر صورت، این گوشی اکنون برای عرضه آماده شده و در کنار پرچمدارانی مانند MIX FOLD 4 و Redmi K70 Ultra در ماه جولای معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر