coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

هوش مصنوعی واتساپ به شما کمک می‌کند آواتار شخصی خود را بسازید

واتس‌اپ همچنان در تلاس است تا تجربه کاربرانش را بهبود بخشد.براساس گزارش های منتشر شده این پیام رسان در حال توسعه قابلیت جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد آواتار شخصی خود را با کمک هوش مصنوعی بسازند.

واتساپ محبوب بر روی قابلیت جدیدی کار می‌کند.آنطور که مشخص است این ویژگی از مدل لاما هوش مصنوعی متا بهره می‌برد تا به کاربران کمک کند آواتار شخصی بسازند.در واقع کاربران می‌توانند با انتخاب یک عکس و اعلام دستورات خود به صورت متنی یک آواتار بسازند.


بیشتر بخوانید: 

ویژگی جدید واتساپ در واقع سعی دارد پروفایل شما را جذاب تر کند.بیشتر قابلیت هایی که واتساپ تاکنون ارائه داده،بر صرفه جویی در وقت و انرژی کاربران متمرکز است اما این بار واتساپ می‌خواهد پلتفرمش را جذاب تر کند.

قابلیت جدید از شما می‌خواهد یک عکس از خودتان بگیرید سپس با کمک هوش مصنوعی آن را به آواتار تبدیل می‌کند.این قابلیت قرار است به صورت اختیاری در دسترس کاربران قرار بگیرد.بر همین اساس اگر شما آن را می‌خواهید باید به صورت دستی فعالش کنید.برای این کار کافیست به بخش تنظیمات رفته و قابلیت جدید را فعال کنید.این قابلیت تاکنون در سایر برنامه های متا وجود داشت اما ورود آن به واتساپ می‌تواند برای کاربران جذاب باشد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر