coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلکسی M35 سامسونگ یک هفته پس از رویداد معرفی 2024 به بازار هند می‌آید

گلکسی M35 سامسونگ زودتر از آنچه که فکر می‌کنید، در بازار هند موجود خواهد شد. این گوشی تنها یک هفته پس از رویداد معرفی سامسونگ به بازار هند عرضه خواهد شد. 

سامسونگ تاریخ عرضه گلکسی M35 در بازار هند را اعلام کرده است. بر اساس اطلاعات جدید، گوشی میان رده جدید سامسونگ از سری M به زودی، بلافاصله پس از رویداد Unpacked 2024 و حتی زودتر از Amazon Prime Day وارد بازار هند خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گلکسی M35 سامسونگ

نشریه محلی هندو اوایل امروز گزارشی را منتشر کرد که از عرضه گوشی سامسونگ گلکسی M35 در تاریخ 17 جولای در بازار هند خبر می‌داد. این یعنی زمان عرضه این گوشی در هند تنها یک هفته پس از برگزاری رویداد Unpacked پاریس خواهد یود.

گلکسی M35 سامسونگ
Samsung Galaxy M35

شاید این بازه زمانی محدود کمی گیج‌کننده باشد و برخی تصور کنند که گلکسی M35 در رویداد پاریس به نمایش گذاشته خواهد شد. اما اصلا این گونه نیست، چرا که رویداد Galaxy Unpacked 2024 بر روی گوشی‌های تاشو و پوشیدنی‌های ممتاز متمرکز است، در حالی که گلکسی M35 یک دستگاه میان رده و اقتصادی است.

در حال حاضر، درباره مشخصات گلکسی M35 همه چیز واضح است و جای هیچ سورپرایزی برای کاربران باقی نمانده است. در واقع می‌توان گفت که DNA گلکسی ام 35 بر پایه گلکسی A35 ساخته شده است. یعنی این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.6 اینچی Super AMOLED با بریدگی دوربین Infinity-O، حداکثر روشنایی 1000 نیت و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود.

این گوشی از سری M سامسونگ همانند گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A54 به تراشه اگزینوس 1380 و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

با این حال، دو تفاوت بزرگ و اساسی بین Galaxy A35 و Galaxy M35 وجود خواهد داشت. Galaxy M35 فاقد استاندارد لازم برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود اما در عوض باتری بزرگ‌تری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت خواهد داشت.

در نهایت، اگرچه ممکن است این گوشی در تاریخ 17 جولای در هند معرفی شود، اما این امکان وجود دارد که تا قبل از 20 جولای یعنی روز آمازون پرایم برای خرید در دسترس قرار نگیرد. همچنین این احتمال وجود دارد که این گوشی زودتر از تاریخ اعلام شده در فروشگاه آنلاین سامسونگ در هند به فروش برسد و چند روز بعد در قفسه‌های آنلاین آمازون عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ معرفی گوشی گلکسی M35 سامسونگ و همچنین مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر