coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آنر مجیک وی 3 در سه رنگ دیگر به نمایش درآمد [+تصاویر]

آنر مجیک وی 3 خود را برای عرضه در هفته آینده آماده می‌کند. قبلا این گوشی با قابی از جنس چرم مصنوعی و به رنگ نارنجی در تصاویر مختلف دیده شده بود.اکنون یک هفته مانده به انتشار رسمی، آنر تمام رنگ بندی‌های تاشوی جدید خود را اعلام کرده است. آنطور که مشخص است سه رنگ سبز، سفید و مشکی برای این دستگاه انتخاب شده است.


بیشتر بخوانید:


رنگبندی آنر مجیک وی 3

آنر با انتشار پستی در ویبو اعلام کرده که هر رنگ مجیک وی 3 را با الهام گرفتن از موضوعی انتخاب کرده است. رنگ سفید آن یک صفحه شیشه‌ای دارد که رنگ آن بسته به نوری که به آن می‌تابد، تغییر می‌کند اما رنگ‌های سبز و سیاه آن یک پنل مات کلاسیک دارند.

 

قاب اطراف گوشی و جزیره دوربین در همه گزینه‌ها متفاوت خواهد بود. رنگ نارنجی مجیک وی 3 ته مایه‌ای از طلایی دارد. در رنگ سبز آن نیز هاله‌هایی از رنگ خاکستری وجود دارد. بنابراین رنگ مشکی گوشی جدید آنر هم ته مایه‌ای از خاکستری تیره خواهد داشت.

هنوز ناشناخته‌های زیادی از این دستگاه مانند چیپست، ظرفیت باتری و دوربین این دستگاه وجود دارد اما با توجه به اینکه تا 12 ژوئیه زمان زیادی باقی نمانده انتظار می‌رود طی چند روز آینده اطلاعات بیشتری از این دستگاه فاش شود.

آنر مجیک وی 3 در سه رنگ دیگر به نمایش درآمد [+تصاویر]

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رنگبندی آنر مجیک وی 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر