coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوشی تاشو سری نوا هواوی در ماه آگوست با تراشه کایرین 9010E معرفی خواهد شد

گوشی تاشو سری نوا هواوی به زودی و در ماه آگوست سال جاری با چیپست جدید این شرکت یعنی Kirin 9010E به بازار عرضه خواهد شد.

اگر به یاد داشته باشید، در گزارش‌های پیشین، زمان عرضه گوشی تاشوی سری هواوی نوا برای ماه جولای پیش‌بینی شده بود. با این حال، گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی در اوایل ماه آگوست به بازار عرضه خواهد شد. این خبر، توسط افشاگری به نام Dingjiao Digital در شبکه اجتماعی ویبو (وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی) منتشر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی تاشو سری نوا هواوی

گفته می‌شود که گوشی‌های تاشوی سری Nova هواوی نسبت به گوشی تاشو هواوی پاکت 2 (Huawei Pocket 2) که در فوریه سال جاری عرضه شد، قیمت نسبتا پایین‌تری خواهند داشت. قیمت این گوشی‌های تاشو حدودا 4000 تا 5000 یوان (معادل 550 تا 688 دلار) خواهد بود و این مسئله باعث می‌شود که مخاطبان بسیاری به قلمرو دستگاه‌های تاشو بپیوندند. با این حال، افشاگر مذکور ادعا کرده است که این گوشی دارای همان پردازنده‌ای خواهد بود که به تازگی در نسخه ماهواره‌ای هواوی پیورا 70 (Huawei Pura 70 Satellite Messaging Edition) معرفی شده است.

گوشی تاشو سری نوا هواوی
Huawei Nova series flip phone

این یعنی در این گوشی از چیپست Kirin 9010E استفاده خواهد شد. این چیپست دارای یک هسته Taishan با فرکانس 2.19 گیگاهرتز، دو هسته Taishan با فرکانس 2.18 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A510 با فرکانس 1.55 گیگاهرتز و یک پردازنده گرافیکی Maleoon 910 با سرعت کلاک 750 مگاهرتز است. CPU این تراشه در مقایسه با Kirin 9010، با سرعت 111 مگاهرتز کمتر کار می‌کند، اما سایر هسته‌ها سرعت مشابهی دارند.

علاوه بر این، گفته می‌شود که گوشی تاشو سری Nova هوآوی در مقایسه با Huawei Pocket 2 طراحی ظاهری متفاوتی خواهد داشت. هواوی Pocket 2 دارای یک صفحه نمایش خارجی دایره‌ای شکل کوچک است اما انتظار می‌رود که گوشی تاشو جدید هواوی صفحه ‌نمایش بیرونی بزرگ‌تری داشته باشد و در نتیجه از عملکردهای بیشتری نسبت به Pocket 2 پشتیبانی کند.

محض یادآوری، هواوی پاکت 2 به یک صفحه نمایش داخلی 6.94 اینچی LTPO OLED با وضوح 1136 در 2690 پیکسل و تراکم پیکسلی 420 پیکسل در اینچ مجهز شده که به حداکثر روشنایی 2200 نیت دست می‌یابد. صفحه ‌نمایش دایره‌ای خارجی نیز دارای یک پنل LTPO OLED با اندازه 1.15 اینچ است و از وضوح 360 در 360 پیکسل پشتیبانی می‌کند.

این گوشی از یک ماژول دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی با نام تجاری XMAGE درپنل پشت برخوردار است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی (با زوم 3 برابر) هر دو لرزش‌گیر OIS را ارائه می‌دهند. دوربین 2 مگاپیکسلی نیز از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. یک دوربین سلفی هم داخل سوراخ پانچ پنل جلویی تعبیه شده است. شایان ذکر است که این دستگاه از چیپست Kirin 9000S قدرت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو سری نوا هواوی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر