coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید: نمونه تصاویر دوربین ریلمی جی تی 6 (Realme GT6) منتشر شد

نمونه تصاویر دوربین ریلمی جی تی 6 توسط مدیر ارشد کمپانی ریلمی منتشر شد. این تصاویر محدوده دینامیکی خوب و رنگ‌های چشم نواز را نشان می‌دهند.

مدیر ارشد بازاریابی شرکت ریلمی، Xu Qi Chase، امروز تعدادی نمونه‌ از تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی هوشمند realme GT6 را با کاربران به اشتراک گذاشته است. این گوشی قرار است که در تاریخ 9 جولای در بازار داخلی شرکت سازنده یعنی چین عرضه شود. این مقام رسمی ادعا کرده که این گوشی به همان الگوریتم پردازش تصویر فوق‌العاده‌ای مجهز شده که قبلا در گوشی realme GT 5 Pro (عرضه شده در دسامبر سال گذشته) به کار گرفته شده است. برای تماشای نمونه تصاویر این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.

راهنمای خرید تکراتو


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نمونه تصاویر دوربین ریلمی جی تی 6

Xu Qi در مجموع چهار تصویر را در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته است. تصاویر تحت عملیات فشرده‌سازی قابل توجهی قرار گرفته‌اند و وضوح آنها 690 در 591 پیکسل است، بنابراین نمی‌توانیم درباره مواردی مانند جزئیات و نویز این تصاویر اظهار نظر کنیم. با این حال، باید اعتراف کرد که تصاویر دارای محدوده دینامیکی خوبی هستند و رنگ‌ها نیز بسیار زیبا و چشم‌نواز به نظر می‌رسند. تصویر پرنده در حال پرواز نشان می‌دهد که سیستم دوربین این گوشی قادر است از سوژه‌های در حال حرکت، حداقل در محیطی با نور مناسب، عکس بگیرد.

نمونه تصاویر دوربین ریلمی جی تی 6

این مقام رسمی در ادامه گفته است که در دوربین اصلی ریلمی GT 6 از سنسور 50 مگاپیکسلی سونی استفاده خواهد شد. طبق شایعات قبلی، این سنسور به احتمال زیاد Sony IMX890 است. اندازه این سنسور 1/1.56 اینچ و اندازه پیکسل آن 1.0 میکرومتر است. علاوه بر این، دوربین اصلی این گوشی از لرزش‌گیر OIS نیز پشتیبانی می‌کند. این دوربین با یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض در پشت و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو همراهی می‌شود.

از سوی دیگر، طراحی ریلمی جی تی 6 قبلا به لطف تصاویری که در پلتفرم صدور گواهی MIIT قرار گرفته، فاش شده است. از این رو، ما می‌دانیم که در ماژول دوربین این گوشی یک فلاش حلقه‌ای شکل وجود خواهد داشت. قسمت پشتی گوشی نیز با یک قاب شیشه‌ای براق و مات با طرح گرادیان ساخته شده و ضخامت آن 8.43 میلی‌متر است. در جلو هم یک صفحه نمایش 6.78 اینچی اولد با وضوح 2780 در 1264 پیکسل به چشم می‌خورد.

این دستگاه از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام قدرت می‌گیرد. منبع تغذیه Realme GT 6 نیز یک باتری عظیم 5800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 120 واتی است. این گوشی با وجود ظرفیت بالای باتری، تنها 206.7 گرم وزن دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نمونه تصاویر دوربین ریلمی جی تی 6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر