coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نسل دوم گلکسی رینگ سامسونگ به نمایشگر مجهز می‌شود

سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از یک حلقه هوشمند در رویداد Galaxy Unpacked در تاریخ 10 ژوئیه است. با این حال، یک درخواست ثبت اختراع جدید نشان می‌دهد که سامسونگ در حال کار بر روی یک نسل دوم حلقه هوشمند گلکسی دیگر با طراحی متفاوت است. این درخواست در ماه می 2024 در اداره ثبت اختراعات ایالات متحده ثبت شده است.بر اساس تصاویر موجود، حلقه هوشمند جدید (احتمالاً نسل دوم حلقه گلکسی ) دارای یک سمت صاف در لایه خارجی و یک لایه داخلی دایره‌ای شکل خواهد بود.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که سمت صاف خارجی دارای یک صفحه نمایش خواهد بود، در حالی که لایه داخلی محلی برای قرارگیری حسگرها خواهد بود. یکی از تصاویر نیز این گمانه‌زنی را تأیید می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو


بیشتر بخوانید:


پتنت‌های منتشر شده از نسل دوم حلقه هوشمند

علاوه بر این، شایعه شده که نسل دوم حلقه احتمالا به دو صفحه نمایش مجهز باشد. یکی برای نمایش آیکون‌های برنامه‌ها و دیگری برای نمایش محتوا یا اطلاعات هنگامی که یک آیکون برنامه لمس می‌شود.

هر دو صفحه نمایش بر اساس ورودی کاربر به طور همزمان عمل خواهند کرد. با این حال، تصاویر درخواست ثبت اختراع به وضوح نشان‌دهنده چندین صفحه نمایش بر روی دستگاه نیستند.

این صفحه نمایش به کاربران این امکان را می‌دهد تا اطلاعات کلیدی مانند آمار تمرینات ورزشی و میزان ضربان قلب بدون نیاز به باز کردن گوشی به راحتی مشاهده کنید. علاوه بر این، احتمال اینکه بتوانید از طریق گلکسی رینگ جدید سامسونگ، متوجه تماس‌های ورودی و اعلان‌ها نیز شوید زیاد است.

نسل دوم حلقه هوشمند گلکسی
نسل دوم حلقه هوشمند گلکسی حجیم‌تر است

آنطور که در تصاویر مشخص است، احتمالا نسل دوم گلکسی رینگ سامسونگ حجم بیشتری نسبت به نسل اول خواهد داشت. این نشان می‌دهد که حلقه بعدی دارای منابع بیشتری در داخل (مانند ظرفیت باتری بیشتر یا حسگرهای اضافی) برای عملکرد بهتر خواهد بود.

بر اساس فهرست ثبت اختراع، حلقه گلکسی از پاسخ گالوانیکی پوست (GSR)، SPO2، PPG و اندازه‌گیری ECG پشتیبانی خواهد کرد. همچنین دارای حسگر دما، حسگر شتاب، حسگر اثر انگشت و یک سوئیچ خواهد بود. استفاده از حسگرهای بیشتر می‌تواند دلیلی برای افزایش حجم داخلی دستگاه باشد.

با این حال، این دستگاه همچنان نیاز به ارتباط با گوشی خواهد داشت و احتمالاً از بلوتوث برای اتصال استفاده خواهد کرد. همچنین شایعه شده که دستگاه ممکن است از Wi-Fi، NFC و MST (انتقال امن مغناطیسی) برای پرداخت‌ها پشتیبانی کند.

نسل دوم گلکسی رینگ سامسونگ همچنان به گوشی وابسته است
نسل دوم این حلقه در اندازه‌های مختلف عرضه خواهد شد

این حلقه در 27 اندازه در کره جنوبی و 65 اندازه در ایالات متحده عرضه خواهد شد. با توجه به مراحل اولیه توسعه محصول، هنوز مشخص نیست که آیا شرکت این محصول را عرضه خواهد کرد یا خیر.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر