coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نسل جدید گلکسی واچ 7 با سنسور BioActive می‌تواند سن واقعی بدن را اندازه‌گیری کند

سامسونگ در ساعت هوشمند گلکسی واچ 7 خود سنسور جدیدی به نام BioActive را معرفی خواهد کرد. این سنسور پیشرفته قابلیت‌های نوینی را در حوزه سلامت ارائه خواهد داد که تاکنون در هیچ دستگاه پوشیدنی دیگری دیده نشده است. همچنین این سنسور نسبت به نسل قبلی، یعنی Galaxy Watch 6، اندازه‌گیری‌های دقیق‌تری را ارائه می‌دهد.
شرکت سامسونگ با ارائه ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ طی سال‌های اخیر اطلاعات ارزشمندی درباره سلامت و وضعیت بدنی کاربران به آنها ارائه داده است. اکنون با نزدیک شدن به عرضه نسل جدید این ساعت‌ها، سامسونگ وعده قابلیت‌های بیشتر و پیشرفته‌تری برای حفظ سلامت و پیشگیری از بیماری‌ها را داده است.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


سه ارتقاء کلیدی سنسور BioActive در نسل جدید ساعت هوشمند گلکسی واچ 7

مهندسان سامسونگ بر روی سه بهبود کلیدی برای سنسور BioActive که در ساعت هوشمند گلکسی واج 7 بکار رفته تمرکز کرده‌اند:

  1. افزایش عملکرد دیودهای نوری.
  2. اضافه کردن رنگ‌های مختلف به دیودهای نورافشان (LED).
  3. چیدمان بهینه این اجزا در سراسر سنسور.

سامسونگ با دو برابر کردن عملکرد هر دیود نوری و کاهش تعداد آنها از هشت به چهار، بدون از دست دادن ظرفیت، فضای بیشتری را برای قرار دادن انواع مختلف LED‌ها ایجاد کرده است. اکنون این سنسور با دیودهای آبی، زرد، بنفش و فرابنفش، و همچنین تعداد بیشتری از دیودهای سبز، قرمز و مادون قرمز بهینه‌سازی شده است.

اندازه‌گیری‌های دقیق‌تر با ساعت‌های هوشمند سری 7 گلکسی واچ

با این بهبودها، سامسونگ به سطح جدیدی از نوآوری در مانیتورینگ سلامت دست یافته و قادر است جنبه‌های ناشناخته‌ای از سلامت را با دستگاه‌های پوشیدنی بررسی کند. این سنسور جدید قابلیت اندازه‌گیری دقیق‌تری از شاخص‌های سلامت همچون ضربان قلب، کیفیت خواب، فشار خون، سطح اکسیژن خون و سطح استرس را دارد.

سامسونگ ادعا می‌کند که سری ساعت هوشمند گلکسی واچ 7 قادر خواهد بود اندازه‌گیری ضربان قلب در طول تمرینات شدید را تا 30 درصد دقیق‌تر از نسل قبلی انجام دهد. علاوه بر این، با استفاده از طیف وسیع‌تری از رنگ‌های LED و دیودهای نوری به‌روزشده، سامسونگ قصد دارد شاخص محصولات گلیکاسیون نهایی (AGEs) را معرفی کند. این شاخص به ارزیابی سلامت متابولیک و سن بیولوژیکی بدن کمک می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تصمیمات بهتری درباره سلامت خود بگیرند.

ساعت هوشمند گلکسی واچ 7 می‌تواند ضربان قلب، کیفیت خواب، فشار خون، سطح اکسیژن خون و سطح استرس را اندازه‌گیری کند
ساعت هوشمند گلکسی واچ 7 می‌تواند ضربان قلب، کیفیت خواب، فشار خون، سطح اکسیژن خون و سطح استرس را اندازه‌گیری کند

راهبرد جدید سامسونگ در بهبود ابزارهای سلامت

سامسونگ با تقویت ابزارهای سلامت در دستگاه‌های پوشیدنی خود، کاربران را توانمند می‌سازد تا سلامت خود را پیش‌بینی و مدیریت کنند. با این حال، باید به یاد داشت که یک ساعت هوشمند نباید به‌تنهایی برای مدیریت سلامت مورد استفاده قرار گیرد.

این شرکت نه تنها در ابزارهای سلامت و تناسب اندام ساعت‌های هوشمند خود پیشرفت کرده، بلکه قصد دارد اولین حلقه هوشمند خود، به نام Galaxy Ring، را نیز معرفی کند. با همگام‌سازی این حلقه با ساعت هوشمند و گوشی‌های Galaxy، این سه‌گانه به کاربران داده‌های سلامت دقیق‌تری را ارائه می‌دهد.

رویداد Unpacked سامسونگ

سامسونگ آماده برگزاری رویداد Unpacked بعدی خود در تاریخ 10 ژ.ئیه است. انتظار می‌رود در این رویداد از گوشی‌های تاشوی جدید Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 رونمایی شود که از هم اکنون قابل رزرو هستند. همچنین در این رویداد شاهد معرفی گلکسی واچ 7 ، حلقه هوشمند Galaxy Ring و هدفون‌های جدید Galaxy Buds خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر