coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گوشی تاشو سه لایه هواوی دارای لولای دوگانه و صفحه نمایش 10 اینچی خواهد بود

گوشی تاشو سه لایه هواوی دارای یک لولای دوگانه و یک صفحه نمایش بزرگ و باریک 10 اینچی با قابلیت تا شدن رو به داخل و رو به خارج خواهد بود.

مسلما بارها شنیده‌اید که هوآوی در حال کار بر روی یک گوشی تاشو سه لایه است. اکنون، به لطف دو افشاگر مشهور صنعت موبایل، Digital Chat Station و Ice Universe، جزئیات جدیدی درباره این دستگاه فاش شده است.

راهنمای خرید تکراتو


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی تاشو سه لایه هواوی

Digital Chat Station در پست اخیری که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده مدعی شده است که تاشو سه لایه هوآوی اولین گوشی تاشو با طراحی سه گانه و قابلیت تا شدن به داخل و به خارج خواهد بود. او همچینین ادعا کرده که این گوشی از یک لولای دوگانه برخوردار خواهد بود.

گوشی تاشو سه لایه هواوی

چنین طراحی به شما اجازه می‌دهد که گوشی را هم به داخل (مانند تاشوهای فعلی) و هم به سمت بیرون تا کنید. اندازه ترکیبی صفحه نمایش حدود 10 اینچ تخمین زده می‌شود و افشاگر می‌گوید که مشکل چین و چروک (یکی از مشکلات اصلی تاشوها) ممکن است به خوبی در این دستگاه کنترل شود.

علاوه بر این، در این پست گفته شده است که این گوشی از فناوری‌های جدید پیشرویی برخوردار خواهد بود که سایر رقبا به گرد پای آن نمی‌رسند. این بیانیه با توجه به سلطنت چند ساله سامسونگ بر بازار تاشوها، بسیار جسورانه و هیجان‌انگیز است.

منبع اطلاعاتی دیگری به نام Ice Universe این ادعا را تایید کرده و می‌گوید که هوآوی اولین شرکت خواهد بود که یک گوشی تاشو سه‌گانه به بازار عرضه می‌کند. این کارشناس به طور خاص سامسونگ را مخاطب قرار داده که نشان دهد فناوری آنها از سایر سازندگان بسیار عقب مانده است؛ چرا که این شرکت هنوز با طرح تاشوهای اولیه دست و پنجه نرم می‌کند.

گوشی تاشو سه لایه هواوی
Huawei tri-folding phone

Ice Universe عنوان کرده که یکی از پیش نیازهایی لازم برای تولید تاشو سه گانه، نازک بودن صفحه نمایش است، بنابراین هوآوی باید در این بخش بسیار خوب عمل کرده باشد. این در حالی است که سامسونگ هنوز به ضخامت مناسبی برای تاشوهای خود دست نیافته است.

جالب است بدانید که طرح هواوی برای تولید یک گوشی تاشو سه لایه به سال‌ها پیش بازمی‌گردد. این شرکت، پتنت مربوط به این فناوری را در سال 2021 ثبت کرده و در سال 2022 پروبال بیشتری به آن داده است. همچنین، پتنت دیگری در فوریه سال 2023 برای هواوی ثبت شده که یک گوشی تاشو سه لایه با دو لولا و صفحه نمایش انعطاف‌پذیر (قابل تا شدن رو به بیرون) را نشان می‌دهد. درست مانند همان چیزی که Digital Chat Station در پست خود به آن اشاره کرده است.

با این حال، توجه داشته باشید که این اطلاعات از سوی افشاگران و منابع غیر رسمی منتشر شده و هنوز به تایید شرکت هواوی نرسیده است. اما در هر صورت، ثبت اختراعات هواوی و اعتبار این افشاگران، احتمال درست بودن این شایعات را بالا می‌برد. در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره گوشی تاشو جدید هواوی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو سه لایه هواوی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر