coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

لیست خودروهای وارداتی متقاضیان جدید منتشر شد؛ جزئیات عرضه خودرو در سامانه یکپارچه

طی به‌روزرسانی سامانه یکپارچه، لیست خودروهای وارداتی متقاضیان جدید و همچنین جزئیاتی از عرضه خودرو منتشر شده است. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

روز گذشته جزئیات برنامه عرضه خودروهای وارداتی برای مشتریان جدید از طرف مدیر سامانه سامانه یکپارچه اعلام شد. مطابق با این خبر، متقاضیان قدیم و جدید خودروهای وارداتی می‌توانند از امروز خودرو وارداتی مد نظر خود را سفارش دهند. این در صورتی بود که تا امروز نمی‌دانستیم که چه خودروهایی از کدام برندها در دور جدید فروش خودروهای وارداتی عرضه خواهند شد. اما حالا لیست خودروهای وارداتی متقاضیان جدید و قدیم به همراه قیمت و شرکت واردکننده منتشر شده است. ضمناً قیمت خودروهای وارداتی به صورت قطعی و غیرقطعی منتشر شده‌اند.


بیشتر بخوانید:


انتشار لیست خودروهای وارداتی متقاضیان جدید

متقاضیان جدید و قدیم خودروهای وارداتی از امروز سه‌شنبه، 19 تیر 1403 ساعت 10 تا ساعت 24 روز یکشنبه، 24 تیر 1403 می‌توانند 5 خودرو را به عنوان اولویت‌های خود را در سامانه یکپارچه خدودروهای وارداتی به آدرس saleauto.ir انتخاب کنند. ضمناً همانگونه که پیش‌تر گفتیم، تمامی متقاضیان جدید از روز گذشته 18 تیرماه تا ساعت 12 روز شنبه، 23 تیرماه 1403 باید در یکی از بانکهای مورد تأیید 500 میلیون تومان به عنوان حساب وکالتی واریز و مسدود کنند.

در پایین لیست خودروهای عرضه شده در این دوره فروش را مشاهده می‌کنید.

قیمت قطعی خودروهای وارداتی در مبادی ورودی

در این لیست، قیمت همه خودروها قطعی است و هزینه‌های دیگر در موعد تحویل از مشتری طلب می‌شود:

انتشار لیست خودروهای وارداتی متقاضیان جدید

قیمت علی‌الحساب خودروهای وارداتی در مبادی ورودی

در لیست این خودروها، چند محصول با قیمت غیرقطعی عرضه شده؛ این یعنی که قیمت این محصولات غیر به صورت نهایی تعیین نشده که احتمالاً این روند مدتی طول می‌کشد:

انتشار لیست خودروهای وارداتی متقاضیان جدید

جزئیات عرضه جدید خودروهای وارداتی

  • قیمت علی‌الحساب اعلام شده، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره‌گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد. واردکنندگان می توانند پس از فراخوان اولیه و با دریافت ۵۰% قیمت علی الحساب نسبت به انعقاد قرارداد با متقاضی اقدام نمایند.
  • قیمت قطعی خودروهای مذکور پس از ارایه کلیه مستندات و مدارک مثبته و براساس آخرین ضوابط و مقررات تعیین و متعاقباً در سامانه بارگذاری خواهد شد.
  • عدم واریز وجه در هر یک از مراحل ذکر شده و حداکثر ۵ روز پس از فراخوان صورت گرفته، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت‌بندی خودرو وارداتی انتخابی حذف می‌گردد.
  • کلیه شرکت‌های واردکننده می‌بایست مطابق آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو نسبت به تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان اقدام نمایند در صورت تاخیر در تحویل و … قراردادهای مذکور مشمول جرایم مندرج در آیین‌نامه فوق خواهند شد.
  • با وکالتی نمودن حساب و ثبت‌نام اولیه در سامانه یکپارچه هیچ تعهدی مبنی بر تخصیص خودرو ایجاد نخواهد شد.
  • اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده ۱۹ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات برعایدی سرمایه در اختیار نهادهای ذیربط قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص لیست خودروهای وارداتی و جزئیات بیشتر عرضه جدید خودروهای وارداتی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر