coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ریلمی 13 پرو پلاس گواهی 3C چین را دریافت کرد؛ عرضه نزدیک است

ریلمی 13 پرو پلاس (Realme 13 Pro Plus) پس از دریافت گواهی TENAA، حالا در مرجع صدور گواهی 3C چین با شارژر VCB8OACH ظاهر شده است.

همان‌طور که می‌دانید، گوشی ریلمی 13 Pro+ با شماره مدل RMX3920، اخیرا توسط پلتفرم صدور گواهی TENAA چین تایید شده است. این فهرست مشخصات کلیدی و تصاویر این گوشی را فاش کرده است. اکنون، دستگاه مذکور، تاییدیه پلتفرم صدور گواهی 3C چین را هم دریافت کرده و یک‌سری مشخصات دیگر مانند سرعت شارژ نیز آشکار شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گواهی 3C ریلمی 13 پرو پلاس

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، Realme 13 Pro+ با شارژر VCB8OACH در لیست 3C ظاهر شده است. این نشان می‌دهد که این دستگاه به احتمال زیاد از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به اینکه ریلمی 12 پرو پلاس دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی است، این را می‌توان یک ارتقا قابل توجه دانست. از آنجایی که این گوشی در مرجع صدور گواهی 3C  لیست شده، می‌توان انتظار داشت که تا پایان ماه جاری معرفی شود.

ریلمی 13 پرو پلاس
گواهی 3C ریلمی 13 پرو پلاس

همچنین، مرجع صدور گواهی 3C، یک گوشی فایوجی دیگر از برند Realme را با شماره مدل RMX3989 تایید کرده است. طبق اطلاعات موجود در فهرست این وب‌سایت، این دستگاه از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی خواهد کرد. در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره هویت و نام این دستگاه در دست نیست اما حدس زده می‌شود که به عنوان یک گوشی از سری ریلمی 13 در بازار عرضه شود.

مشخصات ریلمی 13 پرو پلاس

بر اساس اطلاعات موجود در گواهی TENAA، ریلمی 13 Pro Plus دارای یک صفحه نمایش خمیده 6.7 اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس (+FHD) و اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای خواهد بود. این گوشی یه چیپست اسنپدراگون 7s نسل 2 یا 3 کوالکام مجهز شده و از حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود.

ریلمی 13 پرو پلاس

ظرفیت باتری این گوشی برابر 5050 میلی آمپر ساعت خواهد بود که در زمان عرضه معادل 5200 یا 5150 میلی آمپر ساعت اعلام خواهد شد. این دستگاه با رابط کاربری Realme UI 5 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 وارد بازار خواهد شد.

برای تصاویر سلفی، یک دوربین 32 مگاپیکسلی در پنل جلو وجود خواهد داشت و تنظیمات دوربین پشتی نیز شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (لنز سونی LYT-701) با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی سونی LYT-600 با زوم اپتیکال 3 برابر خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه چندین ویژگی پیشرفته عکاسی مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ریلمی 13 پرو پلاس و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر