coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ریلمی جی تی 7 پرو با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی به زودی معرفی خواهد شد

ریلمی جی تی 7 پرو با باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی و ضخامت باریک به زودی به عنوان اولین گوشی با تراشه پرچمدار کوالکام وارد بازار جهانی خواهد شد.

انتظار می‌رود که برند ریلمی در اواخر سال جاری از گوشی پرچمدار ریلمی GT 7 Pro خود در بازار رونمایی کند. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو به عنوان اولین گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 در اکتبر سال جاری در چین معرفی خواهند شد. با توجه به اینکه Realme GT 5 Pro در دسامبر سال 2023 معرفی شده، این احتمال وجود دارد که Realme GT 7 Pro نیز در دسامبر سال جاری در چین عرضه شود.

بنابراین می‌توان گفت که ریلمی GT 7 پرو ممکن است که اولین گوشی با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 باشد که وارد بازار جهانی می‌شود. در حال حاضر، به لطف شرکت سازنده و همچنین افشاگران، از برخی مشخصات کلیدی ریلمی جی تی 7 پرو آگاه هستیم. امروز نیز افشاگری به نام  Digital Chat Station، اطلاعاتی را درباره ظرفیت باتری و سرعت شارژ این گوشی منتشر کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی جی تی 7 پرو

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، Digital Chat Station در پست خود اشاره مستقیمی به نام دستگاه نداشته اما ایموجی‌ای که به کار برده نشان‌دهنده گوشی آینده ریلمی با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 است که این یعنی او درباره ریلمی جی تی 7 Pro صحبت می‌کند.

ریلمی جی تی 7 پرو

بر اساس گفته‌های DCS در پستی که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده، طراحی ریلمی GT 7 Pro با صفحه نمایش تخت و مسطح شباهت زیادی به دستگاه رقیب یعنی OnePlus 13 خواهد داشت. این دستگاه دارای یک باتری الکترود سیلیکونی منفی 6000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می‌کند. با این حال، با وجود باتری بزرگ، ضخامت گوشی باریک و تقریبا 8.5 میلی‌متر خواهد بود.

تنظیمات دوربین سه‌گانه ریلمی GT 7 Pro داخل یک ماژول مستطیلی شکل قرار خواهد گرفت که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ، احتمالا سنسور Sony IMX882 با زوم اپتیکال 3 برابر، می‌شود.

علاوه بر این، گفته می‌شود که جی تی 7 پرو اولین گوشی Realme با اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک درون صفحه‌ای و استاندارد IP69 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود. در حال حاضر، تمام اطلاعات موجود پیرامون مشخصات این گوشی به همین مقدار خلاصه می‌شود، اما در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری در این رابطه فاش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ریلمی جی تی 7 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر