coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

وام 300 میلیونی بانک سینا در قالب طرح اطلسی ؛ [+ شرایط دریافت و بازپرداخت]

وام 300 میلیونی بانک سینا در قالب طرح اطلسی ویژه متشریان این یانک با شرایط عمومی و اختصاصی ابلاغ شد. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

بانک سینا درنظر دارد مبلغ 300 میلیون تومان وام در قالب طرح اطلسی به مشتریان بانک اعطا کند. اما دریافت وام 300 میلیونی بانک سینا به این سادگی‌ها نیست و شرایطی دارد که متقاضیان باید دارا باشند.

اگرچه به طور کلی در شبکه بانکی کشور شرایط عمومی برای دریافت تسهیلات تعیین شده، ولی هر بانک شرایط خاص خود را نیز دارد. ازجمله شرایط تسهیلات 300 میلیونی طرح اطلسی بانک سینا می‌توان به افتتاح حساب قرض‌الحسنه به مدت حداقل 3 تا 6 ماه سپرده اشاره کرد که نه به صورت پول نقد، بلکه به صورت کارت اعتباری به متشریان تحویل داده می‌شود. شرایط بازپرداخت و اقساط ماهانه وام یانک سینا را نیز در پایین صفحه قابل درج کرده‌ایم که می‌توانید مطالعه کنید.


بیشتر بخوانید:


شرایط دریافت وام 300 میلیونی بانک سینا در قالب طرح اطلسی

بانک سینا مبلغ وام درخواستی متشریان خود را در یک کارت اعتباری به آنها تحویل داده و مشتریان نیز می‌توانند از فروشگاه‌های طرف قرارداد کالا خریداری کنند. سود وام بانک سینا 23 درصد است که البته درصد بسیار بالایی است.

افرادی می‌توانند این وام را دریافت کنند که در بانک سینا سپرده قرض‌الحسنه به مدت حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه افتتاح نمایند. برای ایحاد حساب نیاز به 50 هزار تومان است. ضمناً برای این وام مبلغ سپرده مسدود نمی‌شود و مشتری نباید به بانک بدهکار یا چک برگشتی داشته باشد.

از جمله شرایط دیگر دریافت وام طرح اطلسی بانک سینا می‌توان به اعتبار شغلی معتبر و یک نفر ضامن رسمی اشاره کرد. برای وام‌گیرندگان با توجه به مدت سپرده‌گذاری و مدت‌زمان بازپرداخت انتخابی، حداقل 80 درصد مبلغ سپرده و حداکثر تا 200 درصد میزان سپرده قرض‌الحسنه یعنی 300 میلیون تومان، از سوی بانک وام پرداخت می‌شود.

شرایط دریافت وام 300 میلیونی بانک سینا در قالب طرح اطلسی

مدت بازپرداخت و اقساط ماهانه وام اطلسی بانک سینا

حداقل زمان بازپرداخت وام 12 ماهه و حداکثر 36 ماهه است. در صورتی که مشتری 300 میلیون وام با سپرده 3 ماهه و بازپرداخت 36 ماهه را انتخاب کرده باشد، باید ماهانه 11 میلیون و 612 هزار تومان قسط پرداخت کند. به این ترتیب، در زمان سررسید وام، میزان پرداختی به بانک مجموعاً 218 میلیون و 264 هزار تومان خواهد بود. همچنین هزینه‌های جانبی دریافت این وام، 200 هزار تومان است که شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.

ضرایب طرح اطلسی بانک سینا

ضرایب تسهیلات طرح اطلسی براساس جدول زیر است:

شرایط دریافت وام 300 میلیونی بانک سینا در قالب طرح اطلسی

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط دریافت وام طرح اطلسی بانک سینا چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر