coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اختلال در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ؛ انتخاب خودرو غیرممکن است!

درحالی که متقاضیان خودرو امروز اقدام به خرید خودرو کرده‌اند، اخبار موثق از اختلال در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی خبر می‌دهند.

ثبت‌نام و انتخاب خودرو برای متقاضیان قدیمی و جدید خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه از روز گذشته سه‌شنبه، 19 تیرماه 1403 آغاز شده است. درحالی که در روز دوم ثبت‌نام هستیم، خبر رسیده که اختلال در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی بوجود آمده است که امکان انتخاب خودرو وجود ندارد، همچنین گفته می‌شود که اولویت‌های انتخابی مشتریان نیز لغو شده است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.


بیشتر بخوانید:


اختلال در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی

به نقل از اسب بخار، برخی از متقاضیان خودروهای وارداتی اطلاع داده‌اند که سایت سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی دچار مشکل شده و امکان انتخاب خودرو و انجام دیگر فرایندها غیرممکن شده است. حتی گفته شده که اولویت‌های انتخابی مشتریان نیز لغو شده است.

هنوز مشخص نیست که اختلال سامانه چه دلیلی می‌تواند داشته باشد. پس بهتر است که منتظر اخبار بعدی ماند.

ضمناً ممکن است حجم مراجعه به سایت منجربه به ایجاد مشکل در سایت شده باشد، این مورد در کشور ما تاکنون بسیار رخ داده اما بازهم باید تا اخبار تکمیلی منتظر بمانیم.

اختلال در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی

در این دوره مجموعاً 36 خودرو از برترین برندهای خودروسازی جهان برای انتخاب متقاضیان عرضه شده است. ازجمله برندهای نام آشنا می‌توان به تویوتا، نیبسان، هوندا، سوزوکی و چندی دیگر از خودروسازان محبوب اشاره کرد. گفتنی‌ست که این طرح تا روز یکشنبه، 24 تیرماه ادامه دارد اما با وضع کنونی فعلاً چیزی مشخص نیست.

نظر شما چیست؟ آیا شما نیز با این مشکل برخورده‌اید؟ اگر چنین است، لطفاً نظر خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    چند بار انتخاب کردم هر بار لغو میشه آخرین بار هم وضعیت را انصراف کلی از اولیت بندی میزنه./

    پاسخ

    من اصلا نمیتونم وارد شم .میگه سایت در حال بروزرسانی است.واقعا استاد سرکار گذاشتن ملتن اینا

    پاسخ

    سیستم دچار اختلال هست و کسی پاسخگو نیست

    پاسخ

    بله انتخابهای من هم لغو شدن و خودرو جدید نمیشه جایگزین کرد فعلا

    پاسخ