coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

هوش مصنوعی Galaxy AI تا پایان 2024 برای 200 میلیون دستگاه منتشر خواهد شد

هوش مصنوعی گلکسی تا پایان سال 2024 در 200 میلیون دستگاه سامسونگ در دسترس خواهد بود. دستگاه‌های جدید به احتمال زیاد محصولات معرفی شده در رویداد معرفی سامسونگ خواهند بود.

در اوایل سال جاری، سامسونگ از Galaxy AI با مجموعه‌ای از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، در سری گلکسی S24 رونمایی کرد. این ویژگی‌های هوش مصنوعی چند هفته بعد برای سایر دستگاه‌های پرچمدار و پیشرفته‌ این شرکت منتشر شدند. اکنون، سامسونگ در بیانیه‌ای قول داده است که گلکسی AI را در سال جاری روی 200 میلیون دستگاه دیگر نیز فعال کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


هوش مصنوعی گلکسی

در رویداد Galaxy Unpacked امروز، سامسونگ اعلام کرد که Galaxy AI تا پایان سال 2024 میلادی بر روی 200 میلیون دستگاه در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

هوش مصنوعی گلکسی
Galaxy AI

از آنجایی که Galaxy AI قبلا برای اکثر دستگاه‌های سازگار منتشر شده، حدس زده می‌شود که منظور سامسونگ، محصولات جدید یعنی گلکسی زد فلیپ 6، گلکسی زد فولد 6، گلکسی بادز 3، گلکسی بادز 3 پرو، گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا بوده است.

اگر به یاد داشته باشید هوش مصنوعی گلکسی چند ماه پیش با به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 6.1 برای چندین گوشی و تبلت گران‌قیمت سامسونگ مانند سری گلکسی اس، سری گلکسی تب اس و سری گلکسی زد عرضه شد. گفته می‌شود که سامسونگ با انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1.1 برای گوشی‌ها و تبلت‌های تاشو سازگار، ویژگی‌های بیشتری را به Galaxy AI اضافه خواهد کرد. این به‌روزرسانی می‌تواند در چند هفته یا چند ماه آینده برای گوشی‌های سری گلکسی اس نیز منتشر شود.

برخی از ویژگی‌های جدید Galaxy AI که سامسونگ در رویداد امروز به نمایش گذاشته شامل پیشنهاد پاسخ مبتنی بر هوش مصنوعی برای برنامه‌های پیام‌رسان و Drawing Assist در Samsung Notes می‌شود. Drawing Assist به شما در ترسیم یک طرح روی یک تصویر موجود برای تبدیل آن نقاشی به یک تصویر واقعی کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره هوش مصنوعی گلکسی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر