راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

قیمت وان‌پلاس Nord 4 در هند فاش شد [+مشخصات و تاریخ عرضه]

همانطور که در گزارش‌های قبلی اعلام شد، وان پلاس قصد دارد از گوشی جدید خود یعنی وان‌پلاس Nord 4 در رویدار بزرگی که برای 16 ژوئیه در میلان ایتالیا برنامه‌ریزی کرده، رونمایی کند.اگر طراحی سری One M اچ تی سی را به خاطر داشته باشید، احتمالا طراحی یکپارچه فلزی نورد 4 وان پلاس آن را برای شما تداعی می‌کند. البته در کنار این گوشی هوشمند وان پلاس از سایر محصولات خود مانند وان پلاس پد 2، وان پلاس واچ 2R و نورد بادز 3 پرو در رویداد جدیدش رونمایی می‌کند.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


قیمت وان‌پلاس Nord 4

موضوعی که امروز به آن می‌پردازیم قیمت وان پلاس نورد 4 است. یک منبع اطلاعاتی در ایکس قیمتی که برای این گوشی هوشمند در هند در نظر گرفته شده است را فاش کرد.

ظاهرا قیمت آن با تخفبفات ویژه از 27999 INR شروع می‌شود اما قیمت آن در حالت عادی باید حدود 31000 تا 32000 روپیه باشد. البته توجه داشته باشید هنوز ترکیب رم و حافظه ذخیره‌سازی آن مشخص نیست.

قیمت وان‌پلاس Nord 4
قیمت وان‌پلاس Nord 4

آنطور که تصاویر تبلیغاتی این برند ادعا می‌کنند، وان‌پلاس Nord 4 را بدون هزینه EMI تا شش ماه ارائه خواهد کرد. روز گذشته برخی از مشخصات وان پلاس نورد 4 فاش شد.

شایعات ادعا کردند که این دستگاه از اسنپدراگون 7 نسل 3 SoC استفاده کرده و به صفحه نمایش 6.74 اینچی OLED 1.5K با فرکانس 120 هرتز، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با 100 وات مجهز است. همچنین این دستگاه پشتیبانی از شارژ سیمی، دوربین اصلی پشتی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قیمت وان‌پلاس Nord 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر