coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ 6 (Olympic Edition) پیش از بازی‌های المپیک پاریس 2024 معرفی شد

سامسونگ از نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ 6 برای المپیک 2024 پاریس رونمایی کرد. این گوشی به زودی در دسترس کلیه شرکت‌کنندگان بازی‌های المپیک قرار خواهد گرفت.

سامسونگ در رویداد Unpacked خود که امروز در فرانسه برگزار شد، از نسخه ویژه و انحصاری گلکسی زد فلیپ 6 با نام Galaxy Z Flip 6 Olympic Edition رونمایی کرد. این گوشی تاشو در مشخصات مشابه نسخه معمولی است، اما با رنگ زرد خیره‌کننده، یک‌سری برنامه‌های از پیش بارگذاری‌شده اضافه و یک قاب متفاوت همراه است.

این گوشی سفارشی سامسونگ به تمام ورزشکاران شرکت‌کننده در المپیک و پارالمپیک پاریس 2024 هدیه داده می‌شود تا گواهی بر همکاری سه دهه‌ای سامسونگ با کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ 6

همان‌طور که می‌دانید، برند سامسونگ از سال 2016، یک گوشی هوشمند سفارشی را به همه ورزشکاران المپیک هدیه می‌دهد، اما این بار، محصول انحصاری سامسونگ، پیش از عرضه رسمی در بازار، به دست ورزشکاران المپیک می‌رسد.

نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ 6
Galaxy Z Flip 6 Olympic Edition

Stephanie Choi، رئیس بازاریابی کمپانی سامسونگ، می‌گوید که این گوشی هوشمند تجربه ورزشکاران از شرکت در بازی‌های المپیک پاریس را از طریق ایجاد ارتباط و ثبت خاطرات مادام‌العمر لذت‌بخش‌تر می‌کند.

برای سهولت استفاده ورزشکاران از ‌گوشی‌های جدیدشان در پاریس، هر دستگاه Galaxy Z Flip6 Olympic Edition با یک سیم کارت الکترونیکی با ۱۰۰ گیگابایت اینترنت ۵G از شرکت Orange همراه است. یک‌سری برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های اختصاصی مانند برنامه رسمی پاریس 2024، پلتفرم Athlete 365 که در اصل یک رسانه اجتماعی بسته برای ورزشکاران است و برنامه Transport Accred به صورت پیش‌فرض روی دستگاه‌ها نصب شده است.

کیف پول سامسونگ نیز با یک مجوز درون برنامه‌ای، از پیش بارگذاری شده و برای دریافت نوشیدنی‌های رایگان موجود در دستگاه‌های فروش خودکار واقع در سراسر دهکده المپیک و پارالمپیک به ورزشکاران کمک می‌کند. همچنین یک کارت دسترسی به حمل و نقل عمومی رایگان برای ورزشکاران در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است که نسخه المپیک گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ در نمایشگاه‌های سراسر پاریس به نمایش گذاشته خواهد شد. ممکن است که در آینده شاهد فروش این دستگاه بدون قابلیت‌های مخصوص ورزشکاران باشیم، درست مانند کاری که این شرکت با گلکسی Z Flip3 سفارشی در چین برای المپیک پکن 2022 و گلکسی S21 اختصاصی در ژاپن برای المپیک توکیو 2020 انجام داد.

ورزشکاران شرکت‌کننده در المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس گوشی‌های خود را از تاریخ 18 جولای، یعنی یک هفته قبل از مراسم افتتاحیه که در رودخانه سن برگزار می‌شود، دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ 6 برای المپیک پاریس 2024 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر