coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

وان‌پلاس واچ 2R سبک‌تر و ارزان‌تر از نسخه قبلی بزودی عرضه می‌شود

همانطور که می‌دانید وان‌پلاس واچ 2R ، پد 2 و بادز 3 پرو به همراه وان پلاس نورد 4 روز 16 ژوئیه (26 تیر) روانه بازار می‌شوند. اکنون یک منبع آگاه در ایکس مشخصات وان‌پلاس واچ 2R را لو داده است.بر اساس گفته‌های این منبع، مشخصات وان‌پلاس واچ 2R از چیپست اسنپدراگون Wear W5 همراه با یک تراشه کم مصرف اضافی BES2700 استفاده می‌کند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات وان‌پلاس واچ 2R

این ساعت به  صفحه‌نمایش آمولد به قطر 1.43 اینچ با روشنایی 1,000 نیت و 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، باتری با عمر 100 ساعت و پشتیبانی از شارژ سریع، GPS دو فرکانسه، بیش از 100 حالت ورزشی است که Wear OS را اجرا می‌کند.

این دستگاه همچنین توانسته گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب کسب کند و تا عمق 2.5 ATM دوام بیاورد. این مقدار در ساعت Watch 2 بیشتر بوده و تا عمق 5 ATM طاقت می‌آورد.

مشخصات وان‌پلاس واچ 2R

مهم‌ترین تفاوتی که بین این دو مدل وجود دارد، وزن سبک‌تر نسخه 2R است. در ساخت مدل 2R از آلیاژ آلومینیوم و در Watch 2 از استیل ضد زنگ استفاده شده است.

دو رنگ سبز و خاکستری برای وان‌پلاس واچ 2R انتخاب شده و احتمالا بخاطر قاب آلمینیومی‌اش ارزان‌تر از نسل قبلی خود یعنی واچ 2 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات وان‌پلاس واچ 2R چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر