coinex
otetmarket
propification.com

ردمی K70 اولترا یک نسخه برتر با 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی دارد

شیائومی از وجود یک نسخه برتر برای ردمی K70 اولترا با 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی خبر داده است. این گوشی پرچمدار شیائومی به زودی و در ماه جاری به بازار عرضه خواهد شد.

شیائومی در بیانیه‌ای رسمی، وجود یک نسخه برتر با فضای ذخیره‌سازی بالا را برای گوشی مورد انتظار Redmi K70 Ultra تایید کرده است. وانگ تنگ (Wang Teng)، یکی از مقامات بلندپایه شیائومی، اخیرا به سؤالات کاربران در شبکه اجتماعی Weibo به صورت آنلاین پاسخ داده و به صراحت اعلام کرده است که نسخه برتر این گوشی دارای 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ردمی K70 اولترا

همان‌طور که می‌دانید، گوشی ردمی K70 Ultra در ماه جاری با مشخصات قابل توجهی در بازار چین عرضه خواهد شد. این گوشی به پردازنده قدرتمند دایمنسیتی 9300 پلاس مدیاتک مجهز شده و اولین گوشی است که با نسل جدید صفحه نمایش C8 پلاس با وضوح 1.5K وارد بازار می‌شود. این صفحه نمایش دارای یک طراحی بسیار باریک با حاشیه‌های فوق‌العاده نازک (تقریبا 1.7 میلی‌متر) و قاب پایینی 1.9 میلی‌متری است.

ردمی K70 اولترا

ماژول دوربین در پنل پشت نیز همان طراحی آشنای سری K70 ردمی (مستطیل افقی DECO) را حفظ می‌کند و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) را در خود جای می‌دهد.

ردمی K70 اولترا
Redmi K70 Ultra

در روزهای اخیر، درز اطلاعات درباره مشخصات Redmi K70 Ultra فراوان بوده است. برای مثال، دیروز، گزینه رنگی Ice Glass این دستگاه در فضای مجازی ظاهر شد و بلافاصله پس از آن، وجود یک سیستم خنک‌کننده منحصربه‌فرد برای این دستگاه تایید شد. با این حال، هنوز برخی از مشخصات پنهان هستند اما کاربران لازم نیست که مدت زیادی برای آگاهی از آنها منتظر بمانند، چرا که زمان عرضه بسیار نزدیک است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ردمی K70 اولترا شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر