coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

Bixby امسال یک سیستم هوش مصنوعی مولد دریافت خواهد کرد

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، فعالیت Bixby همچنان ادامه دارد. TM Roh، رئیس بخش موبایل سامسونگ اکنون اعلام کرد که بیکسبی اواخر سال جاری یک سیستم هوش مصنوعی مولد دریافت می‌کند.بیکسبی دستیار مجازی بومی سامسونگ است که از دستورات لمسی، ضربه‌ای و صوتی پشتیبانی می‌کند. در واقع این مورد به‌عنوان Siri برای سامسونگ در نظر گرفته‌ شده است.


بیشتر بخوانید:


Bixby امسال یک سیستم هوش مصنوعی مولد دریافت می‌کند

اکنون رئیس بخش بازاریابی سامسونگ اعلام کرد که این بخش قرار است به هوش مصنوعی مجهز شود. سامسونگ برای این کار قصد دارد از مدل‌های زبان بزرگ خود استفاده کند. بنابراین خبری از همکاری با گوگل یا اوپن ای آی نیست.

روه همچنین اعلام کرد که سامسونگ به چندین دستیار صوتی در دستگاه‌های خود ادامه می‌دهد، بنابراین احتمالاً می‌توانید هم Bixby مجهز به هوش مصنوعی و هم جایگزین Google Gemini را برای Google Assistant را داشته باشید.

بیکسبی احتمالا با رابط کاربری One UI 7 عرضه شود
Bixby احتمالا با رابط کاربری One UI 7 عرضه شود

البته شما می‌توانید برنامه‌های چت جی پی تی را انتخاب و آنها را دانلود کنید اما بخاطر داشته باشید که هیچکدام از آنها مثل قابلیت‌های سامسونگ یا گوگل با سیستم عامل شما ادغام نخواهد شد.

متاسفانه سامسونگ هنوز بازه زمانی مشخصی را برای افزودن هوش مصنوعی به دستیار صوتی‌اش اعلام نکرده. این امکان نیز وجود دارد که همزمان با عرضه رابط کاربری One UI 7 و اندروید 15 این قابلیت هم سر و کله‌اش پیدا شود اما غول فناوری کره ای هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر