coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

از اول شهریور هزینه مالیات نقل و انتقال و عوارض خودرو بر عهده فروشنده است

هیئت مدیره صنف فروشندگان اتومبیل مصوبه جدیدی اعلام کرده که بر اساس آن از اول شهریور هزینه مالیات نقل و انتقال و عوارض خودرو بر عهده فروشنده گذاشته خواهد شد.نائب رئیس اتحادیه صنف فروشندگان خودرو با انتشار توییتی در صفحه شخصی اش اعلام کرد که براساس تصمیم جدید هیئت مدیره صنف فروشندگان اتومبیل از تاریخ  ۱۴۰۳/۰۶/۰۱ هزینه مالیات نقل و انتقال و عوارض خودرو بر عهده فروشنده است.


بیشتر بخوانید:


هزینه مالیات نقل و انتقال و عوارض خودرو

کرمی در این باره نوشت: «پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص پرداخت هزینه‌های مالیات نقل و انتقال خودروهای صفر کیلومتر که موجب بروز اختلاف بین خریداران و فروشندگان خودرو گردیده بدینوسیله اعلام می‌گردد بر اساس تصمیم نهایی هیأت مدیره این اتحادیه در راستای اجرای قوانین و مقررات سازمان امور مالیاتی مقرر گردید از تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۱/ کلیه هزینه‌های مالیات نقل و انتقال و مفاصاحساب عوارض سالانه و بدهی‌های شهرداری (اعم از معاملات خودروهای صفر کیلومتر و کارکرده) به عهده فروشنده بوده و فروشنده موظف است هنگام فروش خودرو مفاصاحساب مربوطه را به خریدار ارائه نماید.

لازم به ذکر است کلیه قراردادهای قبل از تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۱ بر اساس توافق مندرج در مبایعه نامه لازم الاجرا است. از کلیه همکاران تقاضا دارد در راستای ایجاد وحدت رویه و حفظ حقوق متعاملین نسبت به اطلاع رسانی و اجرای این دستور العمل اقدام لازم را مبذول فرمایند.

اسد کرمی

رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه ها و فروشندگان خودرو تهران »

مالیات نقل و انتقال و عوارض خودرو
رونوشت ابلاغیه مبنی بر پرداخت هزینه مالیات نقل و انتقال و عوارض خودرو

 

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص مالیات نقل و انتقال و عوارض خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر