coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طرح فروش ساینا S تیر 1403 ؛ افزایش قیمت ساینا S

سایپا طرح فروش ساینا S تیر 1403 را با افزایش قیمت این خودرو اعلام کرد. براین اساس متقاضیان این خودرو باید بهای بیشتری را برای خودرو بپردازند.

طرح فروش ساینا S تیر 1403 ویزه متقاضیان سامانه یکپارچه که سدان سایپا را برگزیده و ثبت‌نام اولیه را انجام داده اعلام شد. براساس اطلاعیه این شرکت، قیمت ساینا S افزایش یافته و متقاضیان باید در هنگام واریز وجه مبلغ بیشتری بپردازند. سدان ساینا S با استانداردهای 85گانه در این طرح فروش حاضر است. پس این خودرو تمامی المان‌های رفاهی و ایمنی مطابق با قوانین سازمان ملی استاندارد را دارد. در ادامه مطلب با جزئیات طرح فروش ساینا اس همراه تکراتو باشید.


بیشتر بخوانید:


جرئیات طرح فروش ساینا S تیر 1403

به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان سامانه یکپارچه که خودرو ساینا S با استاندادرهای 85گانه برای خرید انتخاب کرده می‌رساند که امکان واریز وجه این خودرو مهیا شده است. لذا متقاضیانی که روز گذشته سه‌شنبه، 20 تیرماه 1403 از طرف سایپا برای آنها پیامک واریز وجه ارسال شده است، می‌بایست در زمان مقرر بدین منظور اقدام کنند.

قیمت ساینا S همانطور که گفتیم برای این طرح افزایش یافته است. براین اساس قیمت کارخانه ساینا اس با استانداردهای 85گانه از 340 میلیون و 196 هزاز تومان به 345 میلیون و 764 هزار تومان رسیده است. این یعنی حدود 5 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است و متقاضیان باید بهای جدید این خودرو بپردازند.

ضمناً موعد تحویل ساینا S بنابر اطلاعیه، 90 روزه (3 ماهه) است.

جرئیات طرح فروش ساینا S تیر 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص افزایش قیمت ساینا اس با استانداردهای 85گانه چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر