coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوشی تاشو آنر Magic Vs 3 با صفحه نمایش خمیده رسما معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

امروز در جریان رویداد معرفی آنر که در چین برگزار شد، گوشی تاشو آنر Magic Vs 3 با صفحه نمایش خمیده و دوربین پریسکوپ رسما معرفی شد.

در رویدادی که امروز در چین برگزار شد، آنر از دو گوشی تاشو جدید خود یعنی آنر Magic Vs 3 و آنر Magic V3 رونمایی کرد. این دو گوشی به عنوان جانشین آنر Magic Vs2 و آنر Magic V2 سال گذشته وارد بازار می‌شوند. هر دو دستگاه، نسبت به نسل قبلی، هم در طراحی و هم در مشخصات به طور قابل توجهی ارتقا و پیشرفت داشته‌اند. این دو گوشی رقیب اصلی تاشوهای مطرح بازار یعنی گلکسی زد فولد 6، وان پلاس اوپن و اوپو فایند N3 خواهند بود. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و همچنین قیمت Honor Magic Vs 3 در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی تاشو آنر Magic Vs 3

گوشی تاشو آنر Magic Vs 3 دارای یک صفحه نمایش خمیده آمولد با حاشیه‌های نازک و اندازه 6.43 اینچ است. این نمایشگر وضوح 2376 در 1060 پیکسل و حداکثر روشنایی 2500 نیت را ارائه می‌دهد. برای صفحه نمایش داخلی نیز از همین پنل با اندازه 7.8 اینچ، وضوح 2344 در 2156 پیکسل و حداکثر روشنایی 1600 نیت استفاده شده است. هر دو صفحه نمایش دارای نرخ نوسازی 120 هرتزی LTPO هستند و از فناوری HDR Vivid پشتیبانی می‌کنند.

گوشی تاشو آنر Magic Vs 3
Honor Magic Vs3

طراحی آنر مجیک Vs 3 با نمایه باریک 9.7 میلی‌متری در حالت تا شده و 4.65 میلی‌متری در حالت باز شده، بسیار زیبا، مدرن و شیک به نظر می‌رسد. وزن این گوشی تنها 229 گرم است که برای یک گوشی تاشو بسیار ایده‌آل محسوب می‌شود. در پنل پشتی، یک جزیره دوربین مستطیلی شکل برجسته به چشم می‌خورد که در آن از دو رنگ مشکی و نقره‌ای استفاده شده است. یک اسکنر اثر انگشت جانبی در دکمه پاور تعبیه شده و مواردی مانند لولای تیتانیومی Luban و پوشش محافظ فولادی، دوام و مقاومت گوشی را تضمین می‌کنند.

تنظیمات دوربین Honor Magic Vs 3 در پنل پشت سه‌گانه است و شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS)، یک دوربین فوق عریض 40 مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپ 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر و زوم دیجیتال 50 برابر می‌شود. شایان ذکر است که دوربین پریسکوپ نیز همانند دوربین اصلی از OIS برخوردار است. در صفحه نمایش‌های خارجی و داخلی هم سنسورهای 16 و 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی قرار گرفته است.

گوشی تاشو آنر Magic Vs 3

آنر Magic Vs 3 در بخش سخت افزار به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام مجهز شده و از حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این گوشی تاشو از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 66 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی انرژی می‌گیرد و رابط کاربری MagicOS 8.0 با یک‌سری قابلیت‌های اختصاصی (مانند تقسیم صفحه) را اجرا می‌کند. شایان ذکر است که آنر برای اتصال پایدار و حفاظت از حریم خصوصی کاربران، تراشه‌های امنیتی و RF را داخل دستگاه قرار داده است.

قیمت آنر Magic Vs 3

آنر مجیک Vs 3 در سه رنگ مشکی، سبز و سفید وارد بازار می‌شود. نحوه قیمت‌گذاری این گوشی در بازار چین به شرح زیر است:

  • نسخه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 6999 یوان (معادل 963 دلار آمریکا)
  • نسخه 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 7699 یوان (معادل 1060 دلار آمریکا)
  • نسخه 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی با قیمت 8699 یوان (معادل 1198 دلار آمریکا)

فروش اولیه این دستگاه در بازار چین از تاریخ 19 جولای آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو آنر Magic Vs 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر