coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ساعت هوشمند هایلو آنر موقعیت‌یاب ماهواره‌ای دارد؛ معرفی ویژگی‌ها

برند آنر به تازگی تحت نام تجاری خود، Honor’s Choice، ساعت هوشمند جدیدی به نام Haylou Watch Vitality Edition را معرفی کرده است. ساعت هوشمند هایلو با تمرکز بر روی تناسب اندام و مانیتورینگ سلامت روزانه، گزینه‌ای مناسب و مقرون‌به‌صرفه برای کسانی است که به دنبال یک پوشیدنی با ویژگی‌های متعدد هستند.این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش بزرگ 1.95 اینچی AMOLED با نسبت صفحه به بدنه ۷۵٪ است. صفحه نمایش آن با روشنایی 550 نیت، حتی در نور شدید خورشید نیز به راحتی قابل مشاهده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات فنی ساعت هوشمند هایلو  آنر

در بخش داخلی ساعت هوشمند هایلو از سیستم موقعیت‌یابی جهانی با پنج سیستم ماهواره‌ای (GPS، GLONASS، GALILEO، BDS و QZSS) بهره می‌برد که برای ردیابی دقیق فعالیت‌های ورزشی در فضای باز بسیار کارآمد است. همچنین، این ساعت از بیش از 120 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند که شامل دوچرخه‌سواری، شنا و دویدن می‌شود و به طور خودکار پنج فعالیت رایج را شناسایی می‌کند.

برای مانیتورینگ سلامت، Haylou Watch Vitality Edition مجهز به نظارت 24/7 بر ضربان قلب و سطح اکسیژن خون، همراه با پیگیری خواب است. این ساعت همچنین تا عمق ۵۰ متر مقاوم در برابر آب است، بنابراین کاربران می‌توانند بدون نگرانی از آن در هنگام شنا یا دوش گرفتن استفاده کنند.

قابلیت‌های هوشمند

این ساعت دارای قابلیت‌های هوشمند متعددی از جمله امکان برقراری تماس بلوتوثی است که به کاربران اجازه می‌دهد مستقیماً از روی مچ خود به تماس‌ها پاسخ دهند. همچنین از پرداخت‌های غیرتماسی از طریق Alipay و WeChat Pay پشتیبانی می‌کند که برای خریدهای سریع و راحت بسیار مناسب است.

آنر ادعا می‌کند که باتری این ساعت می‌تواند تا 12 روز با یک بار شارژ دوام بیاورد، که این ویژگی آن را به گزینه‌ای عالی برای کسانی تبدیل می‌کند که نمی‌خواهند مدام نگران شارژ کردن دستگاه خود باشند.

قیمت و رنگ‌بندی ساعت هوشمند Haylou Watch Vitality Edition آنر

ساعت هوشمند Honor Choice Haylou Watch Vitality Edition در دو رنگ سفید ستاره‌ای و مشکی شب عرضه می‌شود. بدنه ساعت دارای بافت فلزی و وزن تنها 29 گرم است که آن را برای استفاده طولانی مدت راحت می‌کند. علاوه بر این، بندهای سیلیکونی آن قابل تعویض هستند و کاربران می‌توانند ظاهر ساعت خود را به دلخواه تغییر دهند.

این ساعت با قیمت 369 یوان (تقریباً 50 دلار) در چین و در سایت JD.com به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر