coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پیکسل 9 گوگل در ابعاد بزرگتری نسبت به نسل قبلی ساخته خواهد شد

بر اساس اطلاعاتی که در مرجع صدور گواهی FCC ظاهر شده، گوشی پیکسل 9 گوگل نسبت به نسل قبلی خود یعنی پیکسل 8 بزرگ‌تر خواهد بود.

ساعاتی پیش، جزئیات جدیدی درباره سری پیکسل 9 گوگل در فضای مجازی منتشر شد. پیش از این، طراحی سری پیکسل 9 با انتشار یک‌سری تصاویر واقعی از گوشی‌های حاضر در این سری فاش شد و اکنون برخی از مشخصات این سری مورد انتظار با دریافت گواهی‌های FCC و REL کانادا لو رفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات پیکسل 9 گوگل

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده در وب‌سایت MySmartPrice، ورژن سخت افزاری دو گوشی پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو به ترتیب با نام‌های GUR25 و GEC77 شناخته می‌شود. بنابراین می‌توان این دو عبارت را به عنوان شماره مدل این دو گوشی در نظر گرفت.

پیکسل 9 گوگل

حال، طبق چیزی که در پلتفرم‌های صدور گواهی ذکر شده، سه گوشی GEC77 (پیکسل 9 پرو)، GZC4K (پیکسل 9 پرو XL) و GGH2X (پیکسل 9 پرو فولد) دارای فرکانس‌های 2.4 و 5 گیگاهرتزی، وای‌فای، بلوتوث، NFC، شبکه اتصالی 5G، اتصال رادیویی و UWB خواهند بود.

علاوه بر این، گواهی FCC نشان می‌دهد که Google Pixel 9 با شماره مدل GUR25 دارای ابعاد 152.8 میلی‌متر در 72 میلی‌متر خواهد بود. با توجه به اینکه ابعاد نسل قبلی این گوشی یعنی پیکسل 8 برابر 150.5 در 70.8 میلی‌متر است، می‌توان گفت که پیکسل 9 کمی بزرگ‌تر از مدل قبلی خود خواهد بود.

گوگل در ساخت گوشی‌های هوشمند جمع و جور و خوش دست شهره دارد، اما همه می‌دانند که گوشی‌های این شرکت مانند مدل‌های پایه سری S سامسونگ، مثل گلکسی S24، به اندازه کافی کوچک نیستند.

پیکسل 9 گوگل

همچنین گوگل در نظر دارد که دو مدل پرو با نام‌های Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro XL را به مناسبت گذشت سه سال از زمان معرفی اولین گوشی‌های پرو (با سری پیکسل 6 در سال 2021) به بازار عرضه کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری گوشی‌های پیکسل 9 گوگل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر