coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اولین تصاویر واضح از پیکسل 9 پرو تاشو فاش شد؛ نگاه نزدیک به گوشی تاشو جدید گوگل

به نظر می‌رسد گوگل چندان موفق برای مخفی نگه داشتن اطلاعات سری پیکسل 9 موفق عمل نمی‌کند. ابتدا در ماه فوریه، عکس‌های پیکسل 9 پرو تاشو به بیرون درز کرد و از آن زمان تاکنون حداقل سه بار دیگر این اتفاق افتاد. حالا اطلاعات و تصاویر تازه‌ای از پیکسل 9 پرو تاشو منتشر شده که به نظر تیر خلاصی بر پیکر رازداری می‌زند


اکنون که به زمان عرضه نزدیک می‌شویم، اوضاع بهتر نشده است. کل سری پیکسل 9 از طریق آژانس نظارتی NCC (نسخه تایوانی FCC) لو رفته و عکس‌هایی از جمله اولین تصاویر واضح از پیکسل 9 پرو تاشو، اندازه باتری‌ها، سرعت‌های جدید شارژ و موارد دیگر را نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید:


تصاویر مدل‌های پیکسل 9 پرو در NCC

چهار مدل پیکسل 9 در NCC ظاهر شده‌اند: پیکسل 9 (مدل GUR25)، پیکسل 9 پرو (مدل GEC77)، پیکسل 9 پرو XL (مدل GZC4K)، و پیکسل 9 پرو تاشو (مدل GGH2X). علاوه بر این، NCC عکس‌هایی از داخل این گوشی‌ها نیز دارد. در ادامه، گالری تصاویری از هر یک از این گوشی‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.

نگاهی به پیکسل 9 پرو تاشو

عکس‌ها تایید می‌کنند که گوگل دوربین سلفی داخلی را به گوشه صفحه نمایش منتقل کرده است، موضوعی که پیش از این در رندرها به آن اشاره شده بود. همچنین، ترتیب جدید مربعی دوربین که در رندرهای قبلی دیده شده بود نیز تایید شده و جایگزین نوار طولانی دوربین سری پیکسل شده است.

پیکسل 9 پرو تاشو همچنین به نظر می‌رسد که حاشیه‌های بالایی و پایینی باریک‌تری در نمایشگر داخلی نسبت به پیکسل تاشو اصلی دارد. خمیدگی نمایشگر نیز کمی کاهش یافته است، هرچند تا زمان بررسی عملی نمی‌توان از این موضوع مطمئن بود. در این تصاویر، گوشی کاملاً تخت روی زمین قرار گرفته؛ اولین نسل پیکسل تاشو نمی‌توانست کاملاً باز شود.

 نگاهی دقیق‌تر به سری پیکسل 9

سرعت شارژ سریع‌تر (نسبی)

گزارش‌های NCC همچنین سرعت‌های جدید شارژ را که بخشی از فرآیند نظارتی تایوان است، نشان می‌دهد. متاسفانه، این آزمایش‌ها فقط سرعت تقریبی شارژ را نشان می‌دهند، نه مقدار دقیق آن. با این حال، مشخص شده است که سرعت شارژ پیکسل 9 پرو XL حدود 32.67 وات است. می‌توان با اطمینان گفت که این دستگاه حداقل از 35 وات پشتیبانی می‌کند که نسبت به پیکسل 8 پرو که حداکثر تا 30 وات پشتیبانی می‌کرد، یک ارتقاء کوچک ولی مطلوب است.

سرعت شارژ سریع‌تر (نسبی)

اندازه باتری‌ها

گزارش‌های NCC اندازه باتری‌های تمامی دستگاه‌های پیکسل 9 را نیز فاش کرده‌اند. در ادامه، جدولی از این اندازه‌ها و مقایسه آن‌ها با مدل‌های قبلی آورده شده است.

اندازه باتری‌ها

پشتیبانی از رادیو

در نهایت، این گزارش‌ها پشتیبانی رادیویی سری گوگل پیکسل 9 را نیز فهرست کرده‌اند. همه مدل‌ها برای Thread تأیید شده‌اند، در حالی که پیکسل 9 پایه برخلاف سایر مدل‌ها از UWB پشتیبانی نمی‌کند.

تاریخ عرضه

سری گوگل پیکسل 9 قرار است در رویداد Made by Google در تاریخ 13 اوت رونمایی شود. در حالی که منتظر هستیم، می‌توانید تمام اطلاعاتی که تاکنون درباره این گوشی‌ها داریم را اینجا ببینید.

بیشتر بخوانید:

منبع: androidauthority

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر