coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

وان پلاس نورد 4 (OnePlus Nord 4) با بدنه تمام فلزی و طراحی منحصربه‌فرد رسما معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

گوشی وان پلاس نورد 4 با بدنه تمام فلز و طراحی متفاوت از برادران خود رسما معرفی شد. این گوشی چهار به‌روزرسانی سیستم عامل را در سطح جهانی دریافت خواهد کرد.

کمپانی وان پلاس در رویداد تابستانی خود که امروز برگزار شد، از محصولات جدیدش یعنی یک تبلت، یک گوشی هوشمند، یک ساعت هوشمند و یک هدفون TWS رونمایی کرده است. گوشی هوشمند جدید این شرکت OnePlus Nord 4 نام دارد و به عنوان جانشین وان پلاس Nord 3 سال گذشته با چندین ارتقا و پیشرفت قابل توجه وارد بازار می‌شود.

وان پلاس تصمیم گرفته که طراحی تمام فلز را در این گوشی به کار گیرد و از سیاست بهتر و طولانی‌تری در پشتیبانی نرم افزاری پیروی کند. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات وان پلاس نورد 4

طراحی وان پلاس نورد 4 نسبت به سایر دستگاه‌های سری Nord 4 متفاوت است. این دستگاه یک بدنه فلزی با یک قاب تخت دارد و وان پلاس آن را به عنوان باریک‌ترین گوشی Nord با ضخامت 0.8 سانتی‌متر معرفی کرده است. در لبه سمت چپ این گوشی یک نوار لغزنده هشدار به چشم می‌خورد و در پنل پشت نیز سنسورهای دوربین به صورت افقی قرار گرفته‌اند.

وان پلاس نورد 4

وان پلاس Nord 4 دارای یک صفحه نمایش تخت AMOLED با وضوح 1.5K، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2150 نیتی است. این صفحه نمایش 6.5 اینچی یک بریدگی پانچ را در قسمت مرکزی بالای خود جای داده و حاشیه‌های بسیار نازکی دارد؛ همچنین از فناوری AquaTouch پشتیبانی می‌کند که از ایجاد هر گونه مشکل هنگام کار با دست‌های خیس جلوگیری می‌کند.

وان پلاس نورد 4

تنظیمات دوربین دوگانه پشتی شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی (لنز سونی LYT-600) با لرزش‌گیر OIS و یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی می‌شود. در پنل جلویی نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است.

در بخش سخت افزار از تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 کوالکام بهره گرفته شده که با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. علاوه بر این، این دستگاه به یک سیستم اتلاف حرارت قدرتمند مجهز شده که از یک ورق گرافیت با چگالی بالا، یک محفظه بخار فولادی و یک فویل مسی در سطح میکرون تشکیل شده است. همچنین وجود مواد آلیاژ آلومینیوم تضمین می‌کند که کنترل دما Nord 4 توسط پوشش پشتی به خطر نیفتد. منبع تغذیه این گوشی نیز یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ 100 واتی پشتیبانی می‌کند و به گفته شرکت سازنده تا 1600 چرخه شارژ دوام می‌آورد.

وان پلاس نورد 4

از دیگر مشخصات برجسته وان پلاس Nord 4 می‌توان به سیستم عامل اندروید 14 با ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند AI Eraser ،AI Clear Face و AI Best Face و همچنین 6 سال پشتیبانی نرم افزاری (4 به‌روزرسانی بزرگ سیستم عامل و 2 سال آپدیت برای وصله‌های امنیتی) اشاره کرد.

قیمت وان پلاس نورد 4

وان پلاس نورد 4 در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و سبز به بازارهای جهانی عرضه می‌شود. نحوه قیمت‌گذاری این گوشی در بازار هند به شرح زیر است:

وان پلاس نورد 4

  • نسخه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 29999 روپیه
  • نسخه 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 32999 روپیه
  • نسخه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 35999 روپیه

وان پلاس برای خریداران ساکن در هند یک تخفیف فوری به مبلغ 3000 روپیه را روی کارت‌های واجد شرایط در نظر گرفته است. قیمت این گوشی هوشمند در اروپا و بازار بریتانیا، برای دو نسخه 12/256 گیگابایتی و 12/512 گیگابایت به ترتیب برابر 499 یورو/429 پوند و 599 یورو/529 پوند است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید وان پلاس یعنی وان پلاس نورد 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر