coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

خبر جدید از واریز وام 30 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی

مرحله اول واریز وام 30 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی به زودی آغاز می‌شود. مبلغ این وام پیش‌تر 20 میلیون تومان بود و در سال 1403 10 میلیون تومان افزایش داشته است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد که وام 30 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی طی روزهای آینده به حساب بازنشستگان مشمول واریز می‌شود. مبلغ وام بازنشستگان تامین اجتماعی نیز مانند بازنشستگان لشکری و کشوری از 20 میلیون تومان در سال 1402 به 30 میلیون تومان در سال 1403 رسید و هزاران نفر از بازنشستگان مشمول برای دریافت این وام نام‌نویسی کردند.

گفتنی‌ست که اولویت تخصیص این وام بازنشستگانی است که تاکنون وام بازنشستگان را دریافت نکرده‌اند. ضمناً طبق پیش‌بینی‌ها، احتمالاً امسال 500 هزار نفر تسهیلات بازنشستگان تامین اجتماعی را دریافت کنند.


بیشتر بخوانید:


زمان واریز وام 30 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی

احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی ضمن اشاره به پرداخت وام قرض الحسنه بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: «مطابق با سنوات پیشین این وام به با یک برنامه‌ریزی مدون به بازنشستگان پرداخت خواهد شد.»

وی افزود:

«بنا برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال مبلغ وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از 20 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش یافته است.»

اسفندیاری توضیحاتی درخصوص شیوه ثبت‌نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی داد و گفت: «همه بازنشستگان این سازمان در تمامی استان‌ها و شهرها می‌توانند برای ثبت‌نام این وام به کانون بازنشستگان مراجعه کنند.»

زمان واریز وام 30 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی 

معاون فرهنگی و اجتماعی تأمین اجتماعی اظهار کرد:

«پیش‌بینی‌ می‌شود امسال 500 هزار نفر از بازنشستگان از تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده‌ کنند. البته این مسئله نیاز به مجوز بانک مرکزی به بانک رفاه دارد.»

اسفندیاری درخصوص زمان بازپرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی نیز افزود: «مدت بازپرداخت این وام 24 ماهه درنظر گرفته شده است.»

وی اضافه کرد:

«در مرحله اول در سال جاری 40 هزار بازنشسته جهت دریافت وام 30 میلیون تومانی ثبت‌نام کرده‌اند که تا چند روز آینده مبلغ وام به حساب‌ها آنها واریز می‌شود.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص شرایط و زمان دریافت تسهیلات بازنشستگان تأمین اجتماعی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر