coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اوپو قصد دارد تا پایان سال 2024، تکنولوژی هوش مصنوعی را به 50 میلیون دستگاه برساند

گزارش‌ها نشان می‌دهند که اوپو برای ارائه تکنولوژی هوش مصنوعی در وهله اول بازار هند را هدف قرار داده است. طبق وعده این شرکت تا پایان سال جاری این فناوری در 50 میلیون دستگاه اوپو اجرا خواهد شد.انتظار می‌رود در سال جاری بیش از 100 ویژگی هوش مصنوعی را با محصولات خود ادغام کرده و با تمرکز بر تغییرات بازار ناشی از هوش مصنوعی، خود را به یکی از رهبران بازار تبدیل کند. پیتر دوهیونگ، رئیس استراتژی محصول  اوپو، قبلاً نقشه راه این شرکت برای ادغام هوش مصنوعی در دستگاه‌های خود را فاش کرده است.


بیشتر بخوانید:


تکنولوژی هوش مصنوعی 100 قابلیت جدید به محصولات اوپو اضافه می‌کند

یکی از استراتژی‌های مهم در این راه، ارائه ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی به محصولات است. یکی از مقامات این شرکت در مصاحبه‌ای گفت که اوپو امیدوار است در آینده نزدیک همه گوشی‌ها دارای قابلیت GenAI باشند. او همچنین فاش کرد که این شرکت قصد دارد با استراتژی هوش مصنوعی خود، تا سال 2024 ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد را در 50 میلیون دستگاه ادغام کند.

طبق گزارشات، سیستم دوربین از ادغام این فناوری جدید بهره خواهد برد. چگونه؟ خوب، یکی از مقامات شرکت گفت که این شرکت «به ادغام هوش مصنوعی برای بهبود تجربه تصویربرداری ادامه خواهد داد.» البته هنوز مشخص نیست که هوش مصنوعی چگونه می‌خواهد سیستم دوربین ارتقا دهد.

با اینحال احتمالا قابلیت‌های هوش مصنوعی با اقدامات سختگیرانه‌تری برای حفظ حریم خصوصی کاربران و اطلاعات آنها ارائه خواهند شد. این موضوع از این جهت حائز اهمیت است که پیش‌تر شاهد بودیم استفاده نامطلوب شرکت‌ها از داده‌های کاربران بودیم.

به هرحال هرچه که هست اوپو تعهد داده که تجربه کاربران را بهبود بخشد. این برند طی چند وقت اخیر عمده فعالیت‌های خود را بر بهبود مراکز داده‌اش و ساخت مدل‌های زبان بزرگ که ویژگی‌های هوش مصنوعی را تقویت می‌کنند، متمرکز کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره‌ی تکنولوژی هوش مصنوعی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر