coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اکنون می‌توانید مخاطبین مورد علاقه خود را در واتساپ اولویت‌بندی کنید

واتساپ پلتفرم پیام‌رسان محبوب، برای بهبود تجربه کاربران قابلیت جدیدی ارائه کرده که به شما اجازه می‌دهد چت‌ها و گروه‌های مورد علاقه تان را اولویت‌بندی کرده تا راحت‌تر به آن دسترسی پیدا کنید. اجرای این ویژگی با تلاش‌های مداوم واتساپ برای بهبود سازماندهی و ساده‌سازی ارتباطات درون برنامه‌ای صورت گرفته است. در واقع واتساپ قصد دارد کاربران با استفاده از این قابلیت جدید، وقت کمتری برای جستجوی چت‌ها و گروه‌های مورد علاقه خود صرف کرده و در نهایت کاراییشان افزایش یابد.


بیشتر بخوانید:


چت‌ها و گروه‌های مورد علاقه تان در واتساپ را می‌توانید فیلتر کنید

ویژگی چت‌ها و گروه‌های مورد علاقه هم مانند سایر ویژگی‌‌ها ابتدا در نسخه بتا واتساپ معرفی شد تا بر اساس بازخورد کاربران آزمایش و اصلاح شود. پس از یک دوره آزمایشی موفق، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا (فیسبوک سابق) از انتشار گسترده‌تر این ویژگی از طریق کانال رسمی واتساپ خود خبر داد.

خود این ویژگی به طرز قابل توجهی کاربر پسند است. کاربران می‌توانند چت‌ها و گروه‌ها را به‌عنوان موارد دلخواه از طریق روش‌های متعدد، از جمله تب Favorites در فهرست چت‌ها، بخش اطلاعات چت، یا برگه تماس‌ها، علامت‌گذاری کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند موارد دلخواه خود را در تنظیمات برنامه مدیریت کنند و یک مکان متمرکز برای افزودن، سازماندهی و حذف موارد دلخواه فراهم کنند.

چت‌ها و گروه‌های مورد علاقه

واتساپ علاوه بر این، فیلترهایی را در تب چت‌ها و تماس‌ها معرفی کرده که کاربران با استفاده از آن می‌توانند سریع‌تر مکالمات محبوبشان را پیدا کنند.

به هرحال ویژگی جدید واتساپ در حال توسعه است و برخی از کاربران اکنون از طریق آخرین به روز رسانی های واتساپ برای اندروید و iOS به آن دسترسی دارند اما انتظار می‌رود طی هفته های آینده در اختیار تمام کاربران قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر