coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط وام 100 میلیونی بانک رفاه ؛ جزئیات وام 30 میلیونی بدون سود

شرایط وام 100 میلیونی بانک رفاه ویژه برخی از حقوق‌بگیران این بانک اعلام شد. اما چه کسانی می‌توانند از وام بدون سود بهره‌مند شوند؟

بانک رفاه در حال حاضر دو طرح تسهیلات برای افراد حقوق‌بگیر در این بانک درنظر گرفته است که یکی مبلغ 100 میلیون تومان و دیگری تا سقف 30 میلیون بدون سود است. اینکه چه افرادی می‌توانند از کدام وام استفاده کنند، باید بگوییم، افراد حقوق‌بگیری که کارمند شرکت هستند و حقوقشان از طریق این بانک پرداخت می‌شود می‌توانند تا سقف 100 میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود 6 درصد دریافت کنند. اما مانند هر وام دیگری، این وام نیز شرایطی دارد که مشتری باید دارا باشد. در ادامه مطلب شرایط وام 100 میلیونی بانک رفاه را شرح می‌دهیم.


بیشتر بخوانید:


شرایط وام 100 میلیونی بانک رفاه

بانک رفاه به کارمندان و کارگران شرکت‌هایی که حقوقشان از طریق این بانک واریز می‌شود تا سقف 100 میلیون تومان وام با نرخ سود 6 درصد اعطا می‌کند. البته برای دریافت این وام نیاز است که متقاضی یک نفر را به عنوان ضامن معرفی نماید. حداکثر مدت بازپرداخت این وام نیز 24 ماهه است.

درصورتی که فردی 100 میلیون وام با سود 6 درصد و بازپرداخت 24 ماهه گرفته باشد، باید مبلغ 4 میلیون 432 هزار تومان قسط در هر ماه پرداخت کند. در نهایت مجموع رقم سود برای این وام با محاسبه نرخ سود، 106 میلیون و 429 هزار تومان است.

شرایط وام 100 میلیونی بانک رفاه

شرایط وام 30 میلیونی بانک رفاه

بانک رفاه در قالب طرح «امید رفاه» به بازنشستگان و مستمری‌بگیران وام قرض‌الحسنه بدون سود اعطا می‌کند. مبلغ این وام از 2 تا 30 میلیون متغیر است و برای دریافت آن نیازی به معرفی ضامن نیست؛ بلکه رتبه اعتبارسنجی افراد ملاک کار است.

زمان بازپرداخت وام بانک رفاه نهایت 24 ماهه است و اگر فردی 30 میلیون وام با بازپرداخت 24 ماهه دریافت کرده باشد باید مبلغ 1 میلیون و 363 هزار تومان به صورت ماهانه قسط پرداخت کند. در مجموع جمع وام و سود آن 31 میلیون و 800 هزار تومان می‌شود.

ضمناً هردو وام دارای هزینه‌های جانبی به مبلغ 200 هزار تومان است که از متقاضی دریافت خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص وام بانک رفاه چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر