coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طراحی موتورولا اج 50 نئو (Motorola Edge 50 Neo) پیش از عرضه رسمی فاش شد [+ مشخصات کلیدی]

طراحی موتورولا اج 50 نئو در کنار برخی از مشخصات کلیدی، پیش از عرضه رسمی، فاش شده است. این گوشی به زودی و در روزهای آینده وارد بازار خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید، موتورولا، در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی موتو Edge 50 Neo در آینده نزدیک است. انتظار می‌رود که این گوشی به زودی و در هفته‌های آینده روانه بازار شود، اما حالا پیش از هر گونه عرضه رسمی، طراحی و مشخصات موتورولا اج 50 نئو در گزارش جدیدی فاش شده است. در این گزارش هم از مشخصات سخت افزاری صحبت شده و هم رنگبندی گوشی جدید موتورولا لو رفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات و طراحی موتورولا اج 50 نئو

افشاگری به نام Paras Guglani با انتشار گزارشی در وب‌سایت 91Mobiles مدعی شده است که گوشی موتورولا Edge 50 Neo دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی POLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی و وضوح فول‌اچ‌دی پلاس خواهد بود. او می‌گوید که این گوشی به تراشه دایمنسیتی 7300 مدیاتک مجهز شده و برای تصویربرداری از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پنل پشت استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود که این دوربین، با سنسورهای 13 مگاپیکسلی و 10 مگاپیکسلی همراهی خواهد شد.

طراحی موتورولا اج 50 نئو
Motorola Edge 50 Neo

در پنل جلو نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری تعبیه خواهد شد. منبع تغذیه یک بسته باتری 4310 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که به احتمال زیاد از شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد. این مدل بر روی سیستم عامل اندروید 14 اجرا شده و دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که موتورولا Edge 50 نئو از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار برخوردار باشد. همچنین، در این گزارش تصاویری از Edge 50 Neo به اشتراک گذاشته شده که طراحی آشنا در یک گزینه رنگی Poinciana (نارنجی) را نشان می‌دهد. ظاهرا این گوشی، تنها 8.1 میلی‌متر ضخامت و 171 گرم وزن خواهد داشت.

طراحی موتورولا اج 50 نئو

در پنل پشت این دستگاه احتمالا از پوششی به جنس چرم گیاهی استفاده خواهد شد، اما هنوز موتورولا چیزی در این باره اعلام نکرده است. اگرچه، یک برچسب پنتون در قسمت پشتی دیده می‌شود.

اگر به یاد داشته باشید، موتورولا Edge 40 Neo در سپتامبر سال 2023 میلادی عرضه شد، بنابراین می‌توانیم انتظار جدول زمانی مشابهی را برای جانشین آن داشته باشیم. متأسفانه، جزئیات دقیق‌ درباره قیمت و بازارهای هدف این گوشی هنوز منتشر نشده اما در روزهای آینده این اطلاعات نیز فاش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات و طراحی موتورولا اج 50 نئو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر