coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

رابط کاربری One UI 7.0 به شدت از iOS 18 الهام گرفته است

چند ماه بیشتر تا انتشار نسخه بتای سیستم عامل One UI 7.0 که بر پایه اندروید 15 توسعه یافته باقی نمانده است. اطلاعات کمی درباره نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ موجود است، اما یک افشاگری جدید نشان می‌دهد که One UI 7.0 به شدت از iOS 18 و همچنین HyperOS شیائومی الهام گرفته است.پیش‌تر گزارش شده بود که One UI 7.0 با دو ویژگی جدید به نام‌های قفل برنامه و کشوی عمودی برنامه‌ها عرضه خواهد شد. اکنون یک شایعه از @chunvn8888 ادعا می‌کند که بسیاری از عناصر طراحی رابط کاربری در One UI 7.0 از iOS 18 و HyperOS شیائومی الهام گرفته‌اند.

نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ دارای آیکون‌های گردتر با ظاهری سه‌بعدی مشابه macOS و visionOS اپل خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


ویژگی‌های جدید سیستم عامل One UI 7.0 ؛ پانل سریع مشابه iOS 18

پانل سریع در One UI 7.0 شباهت زیادی به پانل سریع iOS 18 دارد. آیکون‌های پانل سریع دایره‌ای هستند و قابلیت جابجایی دارند. بر اساس گزارش‌ها، آیکون جدید برنامه گالری سامسونگ نیز دارای پس‌زمینه سفید و یک گل رنگین‌کمانی است که مشابه iOS می‌باشد. ویجت‌های صفحه قفل نیز با شکل‌های گردتر طراحی مجدد شده‌اند.

سامسونگ پنل اعلانات را به یک طراحی دو صفحه‌ای تغییر داده است. صفحه سمت چپ اعلانات را نمایش می‌دهد و صفحه سمت راست شامل تنظیمات سریع است. مشابه HyperOS، شما می‌توانید با کشیدن انگشت به چپ و راست به سرعت بین صفحات اعلانات و تنظیمات سریع جابجا شوید.

سامسونگ طراحی رابط کاربری One UI 7.0 از ios اپل وام گرفته است
سامسونگ طراحی سیستم عامل One UI 7.0 از iOS 18 اپل وام گرفته است

تغییرات در طراحی برنامه دوربین و نمایش One UI 7.0 در SDC 2024

طبق گزارش‌ها، طراحی رابط کاربری برنامه دوربین سامسونگ نیز تغییرات بزرگی داشته است. تنظیمات سریع دوربین اکنون در بالای صفحه (در حالت عمودی) قرار دارند و به پایین (کنار حالت‌های دوربین) منتقل شده‌اند. یک میانبر برای مشاهده و گسترش تنظیمات سریع نیز اضافه شده است.

سامسونگ ممکن است نسخه بتای One UI 7.0 را در سپتامبر 2024 منتشر کند و جزئیات بیشتری از آن را در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ (SDC) در تاریخ 3 اکتبر 2024 در مرکز کنوانسیون سن خوزه در کالیفرنیا به نمایش بگذارد. انتظار می‌رود نسخه پایدار One UI 7.0 تا پایان سال جاری برای اکثر گوشی‌ها و تبلت‌های سازگار منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر