coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پیش‌فروش گلکسی بادز 3 پرو به دلیل مشکلات کیفیتی متوقف شد؛ سامسونگ عذرخواهی کرد

شرکت سامسونگ اعلام کرده  که عرضه هدفون‌های جدید گلکسی بادز 3 پرو به دلیل مشکلات کیفیتی به تعویق افتاده است. این هدفون‌ها قرار بود از تاریخ 24 ژوئیه به فروش عمومی برسند، اما این تاریخ به یک ماه بعد موکول شده است. در حال حاضر، سامسونگ آمریکا تاریخ جدید عرضه را 28 اوت اعلام کرده، در حالی که شعبات سامسونگ در انگلستان و آلمان اعلام کرده‌اند که گلکسی بادز 3 پرو از تاریخ 16  اوت به بازار عرضه خواهد شد. همچنین، آمازون آمریکا نیز لیست مربوط به گلکسی بادز 3 پرو را به طور کامل از سایت خود حذف کرده است.


بیشتر بخوانید:


علت توقف پیش‌فروش گلکسی بادز 3 پرو

علت اصلی این تأخیر، مشکلات مربوط به سری‌های سیلیکونی جدید این هدفون‌ها عنوان شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این سری‌ها هنگام جدا شدن پاره می‌شوند.

این موضوع باعث شده تا کاربران نتوانند از سری‌ها مجدداً استفاده کنند و مجبور به استفاده از یکی از دو سری یدکی موجود در بسته‌بندی شوند که اندازه‌های متفاوتی دارند. کاربران زیادی در ردیت از این مشکل شکایت کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که سری‌های سیلیکونی هنگام جدا کردن پاره می‌شوند.

سامسونگ یک راهنمای گام به گام برای جدا کردن ایمن سری‌های سیلیکونی گلکسی بادز 3 پرو منتشر کرده است. در این دستورالعمل‌ها آمده که نباید سری‌ها را پیچانده و یا از ناخن‌های خود برای جدا کردن آن‌ها استفاده کنید.

پیش‌فروش گلکسی بادز 3 پرو 
پیش‌فروش گلکسی بادز 3 پرو به تاخیر افتاد

سامسونگ همچنین یک پست رسمی در انجمن خود در سامسونگ کره منتشر کرد:

“ما از تمامی مشتریانی که در پیش‌فروش سری گلکسی بادز 3 تا تاریخ 18 \,mdi شرکت کرده‌اند، صمیمانه تشکر می‌کنیم. بابت مشکلات کیفی که ممکن است با برخی از محصولات خریداری شده در دوره پیش‌فروش مواجه شده باشید، عمیقاً عذرخواهی می‌کنیم. اگر در استفاده از محصول خریداری شده دچار مشکل شدید، می‌توانید به نزدیک‌ترین مرکز خدمات مراجعه کرده و اقدامات مناسب مانند تعویض یا بازپرداخت را دریافت کنید. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا قبل از عرضه رسمی داخلی در تاریخ ۲۴ ژوئیه، تمامی فرآیندها را به دقت بررسی کنیم تا از وقوع حوادث مشابه جلوگیری کنیم.”

با توجه به این مشکلات، کاربران باید تا رفع این مشکلات و عرضه دوباره منتظر بمانند. سامسونگ قول داده که این مشکلات را برطرف کرده و کیفیت محصول را بهبود بخشد تا تجربه‌ای بهتر برای مشتریان فراهم کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر