coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۴۰ میلیونی بانک پارسیان

شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۴۰ میلیونی بانک پارسیان اعلام شد. این وام در قالب طرح همراهان به مشتریان این بانک پرداخت می‌شود.

بانک پارسیان هم مانند دیگر بانکها شرایط تسهیلاتی متفاوت و متغیری دارد و مشتریان این بانک می‌توانند از این شرایط بهره ببرند. یکی از تسهیلات بانک پارسیان ، تسهیلات 40 میلیون تومانی قرض‌الحسنه است که ویژه مشتریان این بانک با رتبه اعتبارسنجی مناسب است.

ازجمله شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۴۰ میلیونی بانک پارسیان دوره بازپرداخت 24ماهه آن است و متقاضیان برای ضمانت آن نیازی به معرفی ضامن یا اعتبارسنجی ندارند؛ بلکه اعتبار شغلی فرد مدنظر است. در ادامه با ما باشید تا از جزئیات بیشتر این وام باخبر شوید.


بیشتر بخوانید:


شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۴۰ میلیونی بانک پارسیان

بانک پارسیان 40 میلیون وام در قالب طرح همراهان را ویژه مشتریان خود تدارک دیده است که برای دریافت آن نیازی به ضامن یا اعتبارسنجی نیست. فقط افرادی که اعتبار شغلی بالایی نزد این بانک دارند می‌توانند درخواست وام 40 میلیونی دهند. بخواهید بهتر بدانید، افرادی که حواز کسب معتبر داشته و دستگاه کارتخوان آنان به بانک پارسیان متصل است می‌توانند وام قرض‌الحسنه را دریافت کنند.

از جمله شرایط دریافت تسهیلات 40 میلیونی بانگ پارسیان می‌تواند به کارکرد حداقل 4 ماه، عدم داشتن بدهی و چک برگشتی اشاره کرد.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۴۰ میلیونی بانک پارسیان

مدت بازپرداخت و اقساط ماهانه وام همراهان

این وام 40 میلیون تومان با نرخ سود صفر درصد است. البته نباید 4 درصد کارمزد بانک را فراموش کرد. حداکثر مدت بازپرداخت این وام 24 ماهه است و اگر مشتری مبلغ کامل را دریافت کند موظف است ماهانه 1 میلیون 818 میلیون تومان اقساط آن را بپردازد. با این حساب کل مبلغی که مشتری باید برگرداند، 42 مییلون و 420 هزار تومان است.

این مبلغ با 200 هزار تومان هزینه‌های جانبی وام محاسبه شده است. ضمناً برای دریافت این وام فقط اعتبار شغلی مشتری مدنظر است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص شرایط دریافت وام در بانک پارسیان چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر