coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

جمینی لایو در اندروید صداهای جدیدی را آزمایش می‌کند  

گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که گوگل صداهای جدیدی را برای جمینی لایو خود امتحان می‌کند. همانطور که می‌دانید تاکنون هنگام استفاده از این برنامه فقط یک صدا شنیده می‌شد.در I/O 2024، گوگل اعلام کرد که جمینی لایو قصد دارد ده‌ها صدای مختلف را به کاربران ارائه کند که طبیعی‌تر هم هستند. حالا مشخص شده که این شرکت در حال آزمایش این صداهاست.


بیشتر بخوانید:


صداهای جدید برای جمینی لایو در حال آزمایش است

از زمان راه‌اندازی، Gemini از صدای مرد برای خواندن پاسخ‌ها استفاده کرده است:

با فعال کردن Gemini در اندروید امروز یک صدای زن آشکار می‌شود:

متاسفانه صدای جدید فقط در اندروید شنیده شده و برنامه iOS و سرویس گیرنده وب بدون تغییر باقی مانده است. هنوز هیچ گزینه‌ای به بخش تنظیمات برای تعویض صدا اضافه نشده زیرا همانطور که گفته شد گوگل قبل از ارائه گسترده این قابلیت آن را آزمایش می‌کند.

Google Assistant در حال حاضر 12 صدای مختلف را ارائه می‌دهد. این صداها با نام‌های مختلف شناخته می‌شوند، مانند “صدای آبی”، “صدای قرمز”، “صدای زرد” و غیره. هر صدا یک نام رنگی دارد تا تشخیص دادن آن‌ها برای کاربران آسان‌تر باشد. احتمالاً Gemini نیز از استراتژی مشابهی برای نام‌گذاری صداها استفاده خواهد کرد

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره جمینی لایو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:9to5google

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر