coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

توسعه گوشی تاشو سه لایه هواوی به دست مقامات این شرکت تایید شده است

گوشی تاشو سه لایه هواوی دیگر یک شایعه نیست. توسعه این گوشی توسط مقامات اصلی شرکت هوآوی تایید شده و ظاهرا به زودی شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود.

افشاگری به نام Fixed Focus Digital قبلا در شبکه اجتماعی ویبو ادعا کرده بود که هوآوی در حال کار بر روی یک گوشی تاشو سه لایه است و آن را ظرف دو ماه آینده به بازار عرضه خواهد کرد. اکنون خود شرکت هواوی از توسعه این گوشی خبر داده و به صورت رسمی تبلیغات این محصول را آغاز کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گوشی تاشو سه لایه هواوی

به گفته یک منبع اطلاعاتی نزدیک به هواوی، این شرکت تحقیق و توسعه پروژه‌های مربوط به ساخت گوشی هوشمند سه تاشو خود را آغاز کرده است. همچنین، طبق گزارش‌ها، این شرکت در حال کار بر روی جدیدترین فناوری هوش مصنوعی است و در این مسیر به آرامی در حال پیشرفت است.

گوشی تاشو سه لایه هواوی
Huawei Tri-Fold Phone

از سوی دیگر، زمانی که در پخش زنده اوایل این هفته، از ریچارد یو، مدیر اجرایی شرکت هواوی و رئیس شرکت Intelligent Automotive Solutions BU درباره توسعه تاشو سه لایه هواوی سوال شد، او وجود این دستگاه را انکار نکرد.

طبق شایعات منتشر شده، این دستگاه از طراحی منحصربه‌فردی در بخش تاشو برخوردار خواهد بود که به لطف سیستم لولای دوگانه هم به سمت داخل و هم به سمت خارج تا خواهد شد. به عنوان یک گوشی تاشو سه‌گانه، انتظار می‌رود که نمایشگر بسیار بزرگ باشد و حدس اکثر متخصصان روی 10 اینچ است. این در حالی است که صفحه نمایش داخلی گوشیHuawei Mate X5 تنها 7.85 اینچ است. شایعه دیگری نیز وجود دارد که ادعا می‌کند هواوی این دستگاه را در سپتامبر سال جاری به بازار عرضه خواهد کرد. یعنی همان ماهی که سال گذشته گوشی هواوی Mate X5 وارد بازار شد.

علاوه بر این، در پایان ماه مارس سال جاری بود که اداره مالکیت دولتی پتنت‌ها و اختراعات هوآوی، یک دستگاه با صفحه نمایش تاشو را تایید کرد. به گفته هواوی، نمونه اولیه این دستگاه اساسا شکل گرفته است.

گوشی تاشو سه لایه هواوی

افشاگر دیگری به نام Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo گفته است که گوشی تاشو جدید هواوی به یک تراشه از سری Kirin 9 مجهز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو سه لایه هواوی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر