coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ابرخودروی برقی SU7 Ultra شیائومی صفر تا صد کیلومتر را در 1.97 ثانیه پر می‌کند [+ویدئو]

شیائومی با معرفی ابرخودروی برقی SU7 Ultra پرده از محصولی برداشته که برای عملکرد بالا و تسلط بر پیست طراحی شده است. این خودرو با هدف شکستن رکوردهای زمانی پیست به بازار عرضه خواهد شد.این خودرو به شارژ فوق سریع و سیستم ترمز بهینه‌سازی‌شده برای پیست مجهز است. SU7 Ultra با مشخصات فنی شگفت‌انگیزی که دارد به نظر می‌رسد واقعیت را به چالش می‌کشد. موتورهای الکتریکی Xiaomi V8s با توان ترکیبی 1548 اسب‌بخار، این خودرو را در عرض 1.97 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند و سرعت نهایی آن بیش از 350 کیلومتر در ساعت است.


بیشتر بخوانید:


عملکرد ابرخودروی برقی SU7 Ultra

قدرت‌دهی به این غول برقی توسط اولین باتری CATL Kirin II در جهان صورت می‌گیرد که برای شارژ فوق سریع و تحویل توان استثنایی طراحی شده است. SU7 Ultra همچنین به سیستم ترمز بهینه‌سازی‌شده‌ای مجهز است که می‌تواند خودرو را از سرعت 100 کیلومتر در ساعت در فاصله تنها 25 متر متوقف کند.

شیائومی با استفاده گسترده از مواد فیبر کربن در سراسر خودرو، وزن SU7 Ultra را به شکل قابل توجهی کاهش داده است. این کاهش وزن تهاجمی، وزن کلی خودرو را به 1900 کیلوگرم رسانده است. طراحی آیرودینامیک SU7 Ultra به تولید نیروی داون‌فورس (نیروی فشار به پایین) اولویت می‌دهد، به گونه‌ای که حتی از وزن خود خودرو نیز فراتر می‌رود.

 

با این قابلیت‌های فوق‌العاده، شیائومی قصد دارد در اکتبر 2024 به رکوردهای زمانی خودروهای تولید انبوه نمی‌شوند حمله کند. آن‌ها اهداف بلندتری برای سال 2025 دارند و قصد دارند رکورد زمانی خودروهای تولید انبوه در پیست نوربرگ‌رینگ را فتح کنند.

بیشتر بخوانید: 

منابع:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر