coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

Galaxy Ring از گوشی‌های اندرویدی غیر سامسونگی نیز پشتیبانی می‌کند

سامسونگ به‌تازگی از حلقه هوشمند جدید خود با نام “حلقه گلکسی” رونمایی کرده است. این در حالی است که به نظر می‌رسید Galaxy Ring سامسونگ تنها با گوشی‌های گلکسی سازگار است، اما مشخص شده که این محصول با گوشی‌های اندرویدی دیگر که از این برند نباشند هم پشتیبانی می‌کند.در زمان معرفی حلقه گلکسی، سامسونگ به گونه‌ای صحبت کرد که کاربران تصور کردند این حلقه فقط با گوشی‌های گلکسی کار می‌کند. حتی برخی شرایط و ضوابط درج شده در صفحه محصول نیز به این اشتباه دامن زدند. اما حالا مشخص شده که این حلقه هوشمند با گوشی‌های اندرویدی غیر سامسونگی نیز سازگار است.


بیشتر بخوانید:


سازگاری Galaxy Ring سامسونگ با گوشی‌های اندرویدی غیر سامسونگی

یکی از یوتیوبرها به نام M. Brandon Lee نشان داد که حلقه گلکسی با گوشی اندرویدی شرکت Nothing نیز کار می‌کند. برای استفاده از این حلقه، کافی است برنامه “Galaxy Wearable” را از گوگل پلی استور نصب کنید و مراحل تنظیم را طی کنید. در این فرآیند، احتمالاً نیاز به نصب برنامه‌های “Samsung Health” و “SmartThings” نیز خواهید داشت.

یکی از افراد مطلع این حوزه نیز اعلام کرده که حلقه گلکسی در مراحل بعدی از آیفون‌ها نیز پشتیبانی خواهد کرد.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های Galaxy Ring سامسونگ

حلقه گلکسی یک حلقه هوشمند سبک‌وزن است که از تیتانیوم ساخته شده. این حلقه حسگرهای سلامت از جمله شتاب‌سنج، حسگر BioActive و حسگر دما دارد که می‌توانند ضربان قلب، خواب (مدت، کیفیت و مراحل)، دما و تمرینات ورزشی شما را اندازه‌گیری و پیگیری کنند. با این حال، این حلقه فاقد GPS است و بنابراین تمرینات ورزشی در فضای باز با دقت کمتری ثبت می‌شوند.

Galaxy Ring سامسونگ
Galaxy Ring سامسونگ

حلقه گلکسی روزانه به شما یک امتیاز انرژی ارائه می‌دهد که بر اساس خواب، دما و تمرینات ورزشی شما محاسبه می‌شود. بر اساس این امتیاز، می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا امروز روز خوبی برای تمرین و رسیدن به اهداف تناسب اندام شما است یا خیر. این حلقه دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب (10ATM) است که به شما اجازه می‌دهد تا عمق 100 متری با آن شنا کنید.

این حلقه با یک بار شارژ بین 6 تا 7 روز دوام می‌آورد و از طریق یک پایه شارژ که دارای پورت USB نوع C است، شارژ می‌شود. سامسونگ حلقه گلکسی را در سه رنگ (مشکی تیتانیومی، طلایی تیتانیومی و نقره‌ای تیتانیومی) و در نه سایز (سایزهای آمریکا 5 تا 13) عرضه می‌کند. قیمت این حلقه در ایالات متحده 400 دلار است.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر