coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طراحی نوبیا Z60S پرو پیش از عرضه رسمی فاش شد [+ مشخصات کلیدی]

طراحی نوبیا Z60S پرو پیش از عرضه رسمی، به دست شرکت سازنده و با انتشار یک پوستر فاش شد. این گوشی به زودی در کنار نسخه پیشرو زد 60 اولترا در چین معرفی خواهد شد.

فردا در تاریخ ۲۳ ژوئیه، برند نوبیا از گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود یعنی Nubia Z60S Pro و Nubia Z60 Ultra Leading Edition (با اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام) در چین رونمایی خواهد کرد. این شرکت قبلا طراحی و برخی از مشخصات مدل Ultra مانند تراشه را فاش کرده و امروز نیز با انتشار یک پوستر از مدل پرو، طراحی و برخی از مشخصات این گوشی را با کاربران به اشتراک گذاشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی نوبیا Z60S پرو

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، طراحی نوبیا Z60S Pro مشابه نسل قبلی آن یعنی Nubia Z50S Pro است که در جولای سال گذشته به بازار عرضه شد. نسخه پیشرو نوبیا زد 60 اولترا با تراشه Snapdragon 8 Gen 3 نیز دارای طراحی مشابهی با نوبیا Z60 Ultra اصلی است که در دسامبر سال گذشته معرفی شد.

طراحی نوبیا Z60S پرو
Nubia Z60s Pro

همان‌طور که پیداست، در پنل پشتی Nubia Z60S Pro یک ماژول دوربین بزرگ وجود که یک واحد دوربین سه‌گانه را در خود جای داده است. فلاش LED در خارج از جزیره دوربین و در گوشه سمت چپ بالا قرار گرفته و در لبه سمت راست نیز یک نوار لغزنده هشدار، دکمه تنظیم صدا و دکمه روشن/خاموش قرمز رنگ به چشم می‌خورد. به نظر می‌رسد که این گوشی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و فیروزه‌ای به بازار عرضه خواهد شد.

 مشخصات نوبیا Z60S پرو

بر اساس گفته‌های افشاگری به نام Digital Chat Station، گوشی نوبیا زد 60 اس پرو دارای یک صفحه نمایش تخت اولد با وضوح 1.5K خواهد بود. این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام و باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 واتی مجهز شده و از اتصال ماهواره‌ای دو طرفه پشتیبانی خواهد کرد. پنل پشتی این دستگاه شیشه‌ای و فریم‌های وسطی نیز فلزی خواهند بود؛ این یعنی با یک طراحی شیک و رده بالا روبرو هستیم.

طراحی نوبیا Z60S پرو

در تنظیمات دوربین پشتی نوبیا Z60S Pro یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (لنز سونی IMX906) با لرزش‌گیر OIS، فاصله کانونی 35 میلی‌متر و دیافراگم f/1.9 وجود خواهد داشت.

طراحی نوبیا Z60S پرو

افشاگر دیگری حدس می‌زند که در سیستم دوربین Z60S Pro همان دوربین‌های اولتراواید و تله فوتو Z50S Pro وجود خواهد داشت. از این رو، به احتمال زیاد، دو دوربین دیگر یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی (سنسور OmniVision OV50D40) با میدان دید 125 درجه، فاصله کانونی 13 میلی‌متر و قابلیت فوکوس خودکار، و یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی Hynix HI847 با فاصله کانونی 80 میلی‌متری خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی نوبیا Z60S پرو و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر