coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ساعت هوشمند Watch S2 ریلمی با قابلیت‌های هوش مصنوعی رونمایی شد

شرکت Realme قصد دارد اواخر ماه جاری میلادی در هند مدل جدید ساعت هوشمند Watch S2 را به همراه سری ریلمی 13 پرو معرفی کند. در تازه‌ترین تیزرهای منتشر شده، برخی از ویژگی‌ها و مشخصات کلیدی این ساعت هوشمند مشخص شده‌اند که شامل عمر باتری فوق‌العاده و قابلیت‌های هوش مصنوعی است.ساعت هوشمند Watch S2 به تازگی در میکروسایت‌های رسمی Flipkart و وب‌سایت رسمی برند Realme دیده شده که ویژگی‌های جذاب آن را برجسته کرده‌اند. قبلاً این دستگاه با باتری 380 میلی‌آمپر ساعتی در پایگاه داده FCC مشاهده شده بود که این تیزر مهر تائیدی بر آن است.


بیشتر بخوانید:


ساعت هوشمند Watch S2 ریلمی

هوش مصنوعی در بخش شخصی‌سازی دستگاه به کار گرفته شده است. کاربران می‌توانند از بین بیش از 110 حالت ورزشی که با استفاده از هوش مصنوعی تحلیل می‌شوند، انتخاب کنند.

یکی از نقاط مثبت ریلمی واچ S2 که بعضا در بهترین ساعت های هوشمند ورزشی هم وجود ندارد، شخصی‌سازی صفحه‌نمایش با کمک هوش مصنوعی است. این فناوری همچنین تجربه کاربری با دستیار صوتی داخلی را بهبود می‌بخشد. برند چینی اعلام کرده که به زودی Realme R-Pass جدیدی برای پیشنهاد ویژه عرضه اولیه عرضه خواهد شد. این احتمالاً شامل تخفیف‌های ویژه برای خریدارانی است که Watch S2 را در دوره اولیه فروش خریداری کنند.

ساعت هوشمند Watch S2 ریلمی 
ساعت هوشمند Watch S2 ریلمی

تاریخ رونمایی و پشتیبانی از دستیار صوتی هوش مصنوعی ChatGPT هفته گذشته تأیید شد. اما جزئیات دقیق‌تر مانند سخت‌افزار داخلی هنوز اعلام نشده است. با این حال، می‌دانیم که این ساعت دارای صفحه نمایش دایره‌ای با حاشیه طلایی خواهد بود که با رنگ Monet Gold در سری Realme 13 Pro مطابقت دارد.

همچنین دو دکمه در سمت راست دستگاه دیده می‌شود که احتمالاً برای ناوبری و سایر عملکردها استفاده می‌شوند. مانند مدل قبلی، این ساعت نیز احتمالاً دارای صفحه نمایش AMOLED و پشتیبانی از GPS خواهد بود. بعلاوه اینکه طبق وعده شرکت توسعه دهنده باتری ساعت هوشمند Watch S2 تا 20 روز دوام خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر