coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شیائومی 15 پرو با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و شارژ 90 واتی تحت آزمایش است

افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، در پستی ادعا کرده است که شیائومی 15 پرو دارای یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی و سرعت شارژ 90 واتی خواهد بود.

انتظار می‌رود که شیائومی در ماه اکتبر سال جاری از گوشی‌های شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو خود رونمایی کند. گفته می‌شود که این دو دستگاه به عنوان اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام در جهان، معرفی خواهند شد. حال، افشاگری به نام Digital Chat Station پستی را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده و در آن جزئیات جدیدی را درباره مشخصات نسخه پرو سری 15 شیائومی از جمله ظرفیت باتری و سرعت شارژ را با کاربران به اشتراک گذاشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات شیائومی 15 پرو

بر اساس گفته‌های Digital Chat Station، شیائومی در حال آزمایش Xiaomi 15 Pro با باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 90 واتی است. این ادعا با گفته‌های قبلی افشاگران در تضاد است، چرا که گزارش‌های قبلی نشان می‌داد شیائومی 15 پرو دارای یک باتری سیلیکونی بزرگ 5400 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی است و از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

شیائومی 15 پرو

گزارش‌های دیگری نیز وجود دارد که از به کارگیری تنظیمات دوربین پشتی قدرتمند با سه دوربین 50 مگاپیکسلی خبر می‌دهد. این احتمال وجود دارد که در دوربین اصلی از سنسور OmniVision OV50K با دیافراگم متغیر f/1.4 تا f/2.5 استفاده شود. همچنین گقته می‌شود که در دوربین تله فوتو پریسکوپ از سری IMX8 سونی با زوم اپتیکال 5 برابر بهره گرفته خواهد شد.

علاوه بر این، برخی از افشاگران معتقدند که شیائومی 15 Pro دارای یک صفحه نمایش 6.73 اینچی اولد با انحنای میکرو در هر چهار طرف خواهد بود. این پنل از رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد و برای حفظ امنیت کاربران، یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک را در خود جای خواهد داد. همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه از یک شاسی مقاوم در برابر گرد و غبار و آب با استاندارد IP69 برخوردار باشد.

از سوی دیگر گفته می‌شود که نسخه پایه سری شیائومی 15 یک پرچمدار جمع و جور با پنل OLED تخت و پشتیبانی از رزولوشن 1.5K و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای اولتراسونیک خواهد بود. همچنین ظاهرا این گوشی با سه دوربین 50 مگاپیکسلی در پنل پشت و حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی شیائومی 15 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر