coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آنر X60i با طراحی آیفون مانند و دوربین دوگانه به زودی وارد بازار خواهد شد

آنر X60i با طراحی زیبا (مشابه گوشی‌های آیفون) و دوربین پشتی دوگانه (50 و 2 مگاپیکسلی) به زودی و در تاریخ 26 جولای برای خرید در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

همان‌طور که می‌دانید، گوشی Honor X60i قبلا در مرجع صدور گواهی TENAA ظاهر شده و از این رو برخی از مشخصات آن فاش شده است. اکنون، آنر به طور رسمی پیش فروش آنر X60i را آغاز کرده و قرار است که در تاریخ 26 جولای فروش اولیه این محصول را شروع کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات آنر X60i

با اینکه آنر هنوز قیمت Honor X60i را در وب‌سایت رسمی خود اعلام نکرده اما گزینه‌های رنگی این گوشی را با کاربران به اشتراک گذاشته است. در حال حاضر، افرادی که علاقه‌مند هستند جزو اولین خریداران باشند، باید با حساب آنر خود در وب‌سایت ثبت نام کنند. این گوشی در چهار رنگ‌ مشکی، بنفش، سفید و آبی به بازار عرضه خواهد شد.

آنر X60i
Honor X60i

طراحی آنر X60i با لبه‌های منحنی، ظاهر جعبه‌ای و بریدگی دوربین سلفی بسیار مشابه گوشی‌های آیفون شرکت اپل است. اگرچه در وب‌سایت رسمی آنر به مشخصات کامل این گوشی اشاره نشده اما اطلاعات فاش شده در گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد که این دستگاه 7.18 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت؛ یعنی حتی از آیفون 15 با ضخامت 7.8 میلی‌متری هم باریک‌تر خواهد بود. این مسئله با وجود باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی و سرعت شارژ 35 واتی بسیار عالی و تحسین برانگیز است.

آنر X60i

همچنین گفته می‌شود که گوشی آنر X60i با چیپست دایمنسیتی 6080 مدیاتک در سه پیکربندی با 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم/ 512 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD IPS، دوربین دوگانه با سنسورهای 50 و 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی باشد. همان‌طور که گفته شد، درباره قیمت آنر X60i اطلاعات دقیقی در دست نیست اما به احتمال زیاد، قیمت اولیه برابر 235 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید آنر یعنی آنر X60i چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر