coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

جزئیات کلیدی آیکو‌ 13 فاش شد [+مشخصات صفحه نمایش، باتری و طراحی]

آیکو قصد دارد پرچمدار جدیدی به نام آیکو‌ 13 را برای بازار چین آماده کند. نکته جالب گزارش‌ها این است که این بار خبری از مدل پرو نیست و آیکو 13 تنها دیده می‌شود.امروز Digital Chat Station با انتشار پستی در ویبو برخی از مشخصات کلیدی و طراحی آیکو 13 را با کاربران به اشتراک گذاشت.

بر اساس اطلاعات فاش شده جدید، BOE یک پنل OLED تخت با وضوح 2K برای iQOO 13 عرضه خواهد کرد. آنطور که مشخص است ما با یک نمایشگر تخت مواجهیم بنابراین باید منتظر ماند و دید در اندازه صفحه نمایش تغییری ایجاد می‌شود یا نه. شایان ذکر است که مدل قبلی دارای صفحه نمایش تخت OLED 6.78 اینچی بود.

خرید بلیط هواپیما

بیشتر بخوانید:


جزئیات اصلی آیکو‌ 13

داخل بدنه آیکو‌ 13 یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 قرار گرفته و آنطور که گزارش‌ها می‌گویند ظرفیت باتری این دستگاه با شماره 6 شروع می‌شود. این موضوع نشان دهنده آن است که پرچمدار آیکو یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی یا حتی بزرگتر دارد.

این منبع همچنین اعلام کرد که هیچ پشتیبانی از شارژ بی‌سیم روی دستگاه وجود نخواهد داشت. در اطلاعات پیشین این مشاور ذکر شده که دستگاه شارژ سریع 100 واتی را تسهیل می‌کند.

جزئیات اصلی آیکو 13
جزئیات فاش شده از آیکو 13

قسمت دوربین این دستگاه طراحی مشابهی به نسل قبلی خود آیکو 12 دارد. به هرحال دوربین آیکو‌ 13 شامل یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی بوده که احتمالا شامل یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 3x می‌شود.

گزارش‌های دیگر ادعا کرده‌اند که iQOO 13 دارای قاب وسط فلزی و پشت شیشه‌ای خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه استاندارد IP68 یا IP69 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب داشته باشد.

به احتمال زیاد، این دستگاه در نوامبر سال جاری در چین معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آیکو‌13 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر