coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ و کرافتون برای بهینه‌سازی بازی موبایل Dark And Darker همکاری می‌کنند

سامسونگ اعلام کرد که با همکاری شرکت معروف بازی‌سازی کرافتون، بازی موبایل Dark And Darker را برای گوشی‌های پرچمدار جدید خود بهینه‌سازی کرده است تا تجربه‌ی بازی بی‌نظیری را به کاربران ارائه دهد. این بازی پیشرفته اکنون برای گوشی‌های گلکسی زد فلیپ 6، گلکسی s24 اولترا و گلکسی زد فولد 6 بهینه شده است.گوشی‌های مذکور از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy استفاده می‌کنند و اکنون بازی با روانی بیشتری اجرا می‌شود و تجربه‌ای پیوسته و یکدست را ارائه می‌دهد. با استفاده از آخرین فناوری‌های Unreal Engine، این دو شرکت توانسته‌اند تکنولوژی‌های پیشرفته و همه‌جانبه مانند گرافیک سه‌بعدی Vulkan و ردیابی پرتو (Ray Tracing) را به بازی اضافه کنند.


بیشتر بخوانید:

خرید بلیط هواپیما

بهینه‌سازی بازی موبایل Dark And Darker برای پرچمداران جدید سامسونگ

برای گوشی‌های تاشوی جدید، سامسونگ ویژگی‌های خاصی از جمله تداوم برنامه (App Continuity) را به بازی افزوده است. وقتی که بازی را روی صفحه داخلی تاشوی Galaxy Z Fold 6 بازی می‌کنید و گوشی را می‌بندید، بازی به‌طور روان روی صفحه کاور گوشی ادامه پیدا می‌کند.

نسخه جدید بازی Dark And Darker Mobile همچنین با صدای Dolby Atmos که دارد تجربه‌ی بازی شناور را به بازیکن ارائه می‌کند.

بازی موبایل Dark And Darker
بازی موبایل Dark And Darker

جون‌سوک آن، تهیه‌کننده اجرایی در استودیو Bluehole، اعلام کرد این دو شرکت به همکاری خود ادامه خواهند داد تا بهینه‌سازی‌های مشابهی را برای دیگر بازی‌های کرافتون نیز انجام دهند. این شرکت همچنین ناظر بر بازی‌های بسیار محبوب PUBG Mobile و BGMI برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها است.

سامسونگ اشاره‌ای به این موضوع نکرد که آیا این بهینه‌سازی‌ها برای گوشی‌های پرچمدار اخیر خود که به پردازنده Exynos 2400 مجهز هستند، مانند Galaxy S24 و Galaxy S24+ نیز اعمال خواهد شد یا خیر.

جونگ‌وو کیم، از گروه تحقیق و توسعه سامسونگ MX، گفت: «این همکاری با کرافتون به کاربران گوشی‌های گلکسی اجازه می‌دهد تجربه‌ای عمیق‌تر و غوطه‌ورتر از بازی DARK AND DARKER MOBILE داشته باشند. در آینده، ما قصد داریم با ادامه همکاری‌های فنی، محیط بازی بهینه‌ای را فراهم کنیم.»

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر