coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

قیمت قطعی ری را اعلام شد؛ اعلام زمان طرح فروش ری را توسط وزیر صمت

قیمت قطعی ری را امروز بالاخره اعلام شد. گفتنی‌ست که کراس‌اوور ایران خودرو قصد رقابت با رقبای خارجی همچون برخی محصولات مدیران خودرو را دارد.

ایران خودرو بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان قیمت قطعی ری را را اعلام کرد. ری‌را اولین کراس‌اوور ملی است که توسط ایران خودرو توسعه یافته و قرار است به عنوان بهترین خودرو تولید ایران شناخته شود.

خرید بلیط هواپیما

ما بارها در تکراتو به قیمت ری‌را اشاره کرده‌ایم؛ البته قیمت‌های قبلی به صورت تقریبی بوده و از منابع معتبر و کارشناسان برگرفته شده است. حال که قیمت ری‌را با احتساب کلیه هزینه‌های جانبی اعلام شده است، احتمالاً ایران خودرو به زودی شرایط فروش ری را را اعلام می‌کند. پس باید منتظر آغاز ثبت‌نام و سفارش گیری ری‌را باشید.

به‌روزرسانی خبر: ساعتی پیش ایران خودرو قیمت نهایی ری‌را اعلام کرد و مشخص شد که این خودرو با قیمت بیش از 1 میلیارد تومان به فروش گذاشته خواهد شد. اما به گفته وزیر صمت، قیمت ری‌را کمتر از این ارقام است و به زودی طرح فروش آن نیز آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید:


قیمت قطعی ری را مشخص شد

قیمت ری را مرداد 1403 توسط ایران خودرو  با احتساب کلیه هزینه‌های جانبی اعم از عوارض، مالیات، شماره‌گذاری و غیره اعلام شد. با اعلام بزرگترین خودروساز ایران، قیمت ری‌را 1 میلیاردو 270 میلیون تومان است.

ری را ایران خودرو از پیشرانه EF7P TC بهره می‌برد که یک موتور 4 سیلندر توربو به حجم 1.7 لیتر و به عبارت دقیق‌تر 1645 CC است. بیشینه قدرت و گشتاور موتور ری‌را 160 اسب بخار و 240 نیوتن‌متر است که برای یک کراس اوور کوچک مناسب به نظر می‌رسد.

قیمت قطعی ری را مشخص شد

اعلام زمان طرح فروش ری‌را توسط وزیر صمت

عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدت و تجارت درخصوص قیمت نهایی و قطعی ری را گفت که این خودرو قیمتی کمتر از 1 میلیارد تومان خواهد داشت و از شهریورماه سال جاری وارد بازار خواهد شد. علی‌آبادی در حیاط هیئت دولت در این خصوص گفت: «خودروسازان معمولاً قیمت بالایی را برای خودروهای خود درنظر می‌گیرند؛ ما می‌توانم بگویک که ری‌را با قیمتی زیر 1 میلیارد تومان عرضه خواهد شد و این منصفانه است.»

وزیر صمت درخصوص طمن فروش ری را نیز گفت:

«قیمت ری را نهایتاً تا هفته آینده به صورت قطعی مشخص خواهد شد و پس از آن فوراً فروش این کراس اوور ملی ایران خودرو آغاز می شود. در حال حاضر تولید ری را آغاز شده است و تولیدات فعلی در انبارهای ایران خودرو آماده تحویل به مشتریان خواهند شد».

پس می‌توان گفت که شاید طرح فروش ری را تا حداکثر 10 روز دیگر آغاز می‌شود.

قیمت قطعی ری را مشخص شد

تست ری‌را توسط وزیر صمت و سرپرست ریاست جمهوری

محمد مخبر سرپرست نهاد ریاست جمهوری و عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز چهارشنبه سوم تیرماه در آخرین جلسه هیات دولت حضور یافتند و پس از حضور در جلسه هیات دولت به حیاط دولت آمدند و تست خودروی ری را را انجام دادند.

رونمایی از ری‌را در جلسه هیئت دولت

امروز در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت، ری‌را نیز حضور دشت و وزرا و مسئولین کشور توانستند دقایقی را با شسی بلند ملی سپری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قیمت نهایی ری‌را چیست؟ آیا این قیمت برای اولین کراس اوور ایرانی منطقی است؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر