coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

نرخ جریمه ورود ممنوع چقدر است؟

نرخ جریمه ورود ممنوع به عنوان دیگر از جرائم حادثه‌ساز در نرخ‌های جدید به شدت افزایش یافته است. این نرخ در کلانشهرها به اوج خود رسیده است.

نرخ‌های جدید جرائم رانندگی از شنبه، 23 تیرماه 1403 به دستور محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری به مرحله اجرا درآمد و مشخص شد که 4 تا 5 برابر افزایش نرخ جریمه اعمال شده است. از همان تاریخ تاکنون ما در تکراتو به شرح جزئیات تعدادی از این جرائم که عموماً جرائم اصلی و حادثه‌ساز محسوب می‌شوند، پرداخته‌ایم. امروز نیر قصد داریم جزئیاتی از نرخ جریمه ورود ممنوع که در نرخ‌های جدید به شدت افزایش یافته است را به اطلاع شما برسانیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما

بیشتر بخوانید: جریمه پارک و عبور وسایل نقلیه در پیاده رو چقدر است؟

نرخ جریمه ورود ممنوع در شهر و روستا چقدر است؟

مبلغ جریمه ورود ممنوع در جرائم پیشین 90 هزار تومان بود؛ اما در جرائم جدید این مبلغ به 250 هزار تومان افزیش یافته است. مطابق با این نرخ، جریمه ورود به محل ممنوع در کلانشهرها، مراکز استان، مناطق آزاد تجاری – صنعتی و جاده‌های بین شهری 250 هزار تومان است.

تخلف ورود ممنوع در دیگر شهرهای کشور 150 هزار تومان و در روستاها و مسیرهای روستایی 50 هزار تومان تعیین شده است.

گفتنی‌ست که مبالغ جریمه جدید که توسط مخبر ابلاغ و توسط پلیس راهنمایی و رانندگی اجرایی شده است، بین 4 تا 5 برابر نسبت به قبل افزایش داشته‌اند. همچنین لازم به ذکر است که مبلغ جریمه‌های رانندگی از سال 96 تغییری نکرده بود.

نرخ جریمه ورود ممنوع در شهر و روستا چقدر است؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما نرخ جریمه ورود به محل ممنون در جرائم رانندگی جدید چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر