coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوشی اوپو فایند X8 اولترا احتمالاً طراحی باریک‌تر و برجستگی دوربین کوچکتری خواهد داشت

ویدئویی رسمی که از گوشی اوپو فایند X8 اولترا منتشر شده طراحی باریک‌تر آن را با برجستگی دوربین کوچکتری نشان می‌دهد. با وجود این طراحی باریک‌تر، انتظار می‌رود این گوشی بهه باتری بزرگ‌تری نسبت به مدل قبلی خود مجهز باشد. علاوه بر موارد مذکور تغییراتی در زمینه‌ی بدنه‌‌ی شیشه‌ای و ارتقاهایی مانند پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 و نمایشگر با کیفیت بالا نیز شایعه شده است.


بیشتر بخوانید:

خرید بلیط هواپیما

تیزر گوشی اوپو فایند X8 اولترا

تیزر رسمی گوشی اوپو فایند X8 اولترا جزئیات فنی را مخفی نگه می‌دارد، با اینحال آنچنان هم دست‌خالی به نظر نمی رسد و تغییراتی که در طراحی داشته را به نمایش می‌گذارد.

انتظار می‌رود فایند X8 اولترا به طور قابل توجهی نازک‌تر باشد و احتمالاً باتری بزرگ‌تری نسبت به فایند X7 اولترا خواهد داشت. در حالی که باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی ایده‌آل به نظر می‌رسد، شایعات به باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی اشاره دارند.

Oppo Find X7 Ultra
Oppo Find X7 Ultra

در این گوشی پشت شیشه‌‌ای جایگزین پوشش چرمی که در مدل X7 اولترا وجود داشت شده است اما احتمالا رتبه مقاومت در برابر آب IP68 را حفظ کند. اطلاعات لو رفته قبلی به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4، نمایشگر خیره‌کننده OLED با چهار انحنا و تنظیمات چهار دوربین اشاره دارد.

پیش‌نمایش رسمی اوپو هیجان زیادی برای فایند X8 اولترا ایجاد کرده، گوشی‌ای که ممکن است در بازار پرچمداران سال 2025 پیشتاز باشد و انتظار می‌رود در اوایل ژانویه عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر