coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ جزئیات داخلی ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا را به نمایش گذاشت [+ویدئو]

اوایل این هفته، سامسونگ نگاهی به داخل گلکسی زد فلیپ 6 داشت. اکنون، این برند جدیدترین ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا را به صورت قطعه به قطعه نمایش داده است.سامسونگ تمامی دستگاه‌هایی که در رویداد گلکسی آنپکد 2024 معرفی کرده بود را برای خرید در دسترس قرار داده و تصمیم گرفته اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه‌ها ارائه می‌دهد، از جمله نمایش اجزای داخلی آن‌ها.


بیشتر بخوانید:

خرید بلیط هواپیما

نمایش جزئیات داخلی ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا

سامسونگ دو تصویر منتشر کرده تا نشان دهد داخل ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا چگونه است. تصویر اول تمام اجزای اصلی داخلی از جلو تا پشت ساعت هوشمند را نشان می‌دهد و تصویر دوم آن‌ها را از پشت به جلو نشان می‌دهد. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، گلکسی واچ اولترا دارای هفت جزء اصلی است: سنسور، دکور پشتی، قاب پشتی، مونتاژ برد چاپی (PBA)، نمایشگر و دکور شاخص.

نمایش جزئیات داخلی ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا
جزئیات داخلی ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا

بیشتر موارد نمایش داده شده در این تصاویر استاندارد هستند، اما چند مورد برجسته وجود دارد. اول اینکه، سامسونگ می‌گوید سنسور بایواکتیو در گلکسی واچ اولترا دارای 13 LED است، در حالی که در گلکسی واچ 7 تنها 4 LED وجود دارد. 9 LED اضافی به اندازه‌گیری دقیق‌تر معیارهای سلامت کمک می‌کنند. دوم، قاب ساعت هوشمند از تیتانیوم ساخته شده که بسیار قوی‌تر از فولاد ضد زنگ (SUS) مورد استفاده در مدل‌های دیگر است.

نمایش جزئیات داخلی ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا

سوم، گلکسی واچ اولترا دارای تراشه Exynos W1000 است که بر اساس فرآیند ساخت 3 نانومتری ساخته شده و اولین در بازار Wear OS بشمار می‌رود که مصرف انرژی را 30 درصد کمتر از مدل‌های قدیمی‌تر می‌کند. چهارم، نمایشگر گلکسی واچ اولترا دارای روشنایی اوج 3000 نیت است. این میزان که بالاترین میزان در این صنعت بوده که مشابه با اپل واچ اولترا است. در نهایت، بند این ساعت هوشمند در بین تمامی ساعت‌های هوشمند Wear OS متمایز است.

گلکسی واچ اولترا نه تنها از بیرون زیبا به نظر می‌رسد، بلکه از داخل نیز شگفت‌انگیز است. اگر شما یک ساعت گلکسی قدیمی‌تر دارید و به دنبال ارتقاء به مدل پرچمدار جدید هستید یا قصد خرید یک ساعت هوشمند را دارید، ویدیو زیر را تماشا کنید تا پنج دلیل برای خرید گلکسی واچ اولترا را ببینید.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر