coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مبلغ جریمه توقف غیرمجاز در محل پارک معلولین و جانبازان

مبلغ جریمه توقف غیرمجاز در محل پارک معلولین و جانبازان در جرائم جدید راهنمایی و رانندگی به شدت افزایش یافته است. این تخلف در کلانشهرها متفاوت از دیگر شهرهاست.

نرخ‌های جدید جرائم رانندگی از شنبه، 23 تیرماه 1403 به دستور محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری اجرایی و مشخص شد که 4 تا 5 برابر افزایش نرخ جریمه اعمال شده است. از همان تاریخ تکراتو نیز به عنوان یک رسانه مسئول به شرح جزئیات تعدادی از این جرائم که عموماً جرائم اصلی و حادثه‌ساز محسوب می‌شوند، پرداخته‌ایم. امروز نیر قصد داریم جزئیاتی از مبلغ جریمه توقف غیرمجاز در محل پارک معلولین و جانبازان که در نرخ‌های جدید به شدت افزایش یافته است را به اطلاع شما برسانیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما

بیشتر بخوانید:


مبلغ جریمه توقف غیرمجاز در محل پارک معلولین و جانبازان

بسیاری از افراد هنوز نمی‌دانند که در سطح شهر محل‌هایی مخصوص برای پارک وسیله نقلیه افراد معلول و جانبازان تعبیه است؛ حتی اگر هم از این موضوع اطلاع داشته باشید، معمولاً افراد نسبت به آن بی توجه بوده و در این محل‌ها پارک می‌کنند. این را باید بدانید که توقف در محل‌های پارک معلولین یکی از جریمه‌های راهنمایی و رانندگی است و در قوانین جدید تا چند برابر افزایش نرخ پیدا کرده است.

این جریمه در مراکز استانها، کلانشهرها، جاده‌ها و مسیرهای بین شهری و همچنین مناطق آزاد تجاری – اقتصادی به 100 هزار تومان افزایش پیدا کرده است. مبلغ تخلف پارک در محل ویژه معلولین برای سایر شهرها، 80 هزار تومان تعیین شده است.

مبلغ جریمه توقف غیرمجاز در محل پارک معلولین و جانبازان

بی توجهی به این مورد عین عدم مسئولیت‌پذیری اجتماعی است؛ زیرا محل‌های مخصوص پارک جانبازارن و معلولین به طور ویژه برای آنها درنظر گرفته شده و معمولاً مسیرهای کم ترددتر و کم‌خطر محسوب می‌شوند. پس پارک کردن شما در این محل‌ها بی شک سلب آسایش این عزیزان تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص این تخلف رانندگی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر